Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@irek6311 Gdy próbuję wejść na Mój Orange wszędzie wyskakują mi błędy komponentów i nie mogę w sumie nic zrobić. :/

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2420
  • 2120
  • 98

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  przeglądarka Firefox i nie powinno być problemów, jak z komputera czat chcesz prowadzić.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@irek6311 Spróbuję.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2420
  • 2120
  • 98

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  tu masz zrzut z Firefox Emotikon: Mrugający

NO.jpg

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@irek6311 Na Firefoxie też nic :/

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@irek6311 A na aplikacji mobilnej w ogóle zalogować się nie mogę.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2420
  • 2120
  • 98

Zrywanie połączenia internetowego

[ Edytowane ]

@Monika2502  masz stare Mój Orange czy nowe?

Do nowego loguje się @, do starego numerem usługi czy telefonu, jak masz stare to wypada zmigrować do nowego Mój Orange, co do aplikacji może bug na koncie jest, lub zły login czy hasło wpisujesz. Aplikacja działa z loginem usługi czy numerem telefonu i hasło jak na www jest.

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 24, Specjalista
  • 2577
  • 1222
  • 22

Zrywanie połączenia internetowego

@Monika2502  dzwoń na numer 19393 do Orange jak odezwie się robot powtarzaj mu proszę o połączenie z doradcą  kilka razy i przełączy Emotikon: Szczęśliwy

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

@Citi2017 @irek6311 Zadzwoniłam, rozmawiałam z pracowniczką Orange, Pani zgłosiła, że internet nie działa. Po zakończeniu realizacji zgłoszenia internet działał przez 1.5 tygodnia, teraz znowu to samo. Co teraz zrobić, znowu dzwonić i porozmawiać z doradcą?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2420
  • 2120
  • 98

Zrywanie połączenia internetowego


@Monika2502napisał(-a)

@Citi2017 @irek6311 Zadzwoniłam, rozmawiałam z pracowniczką Orange, Pani zgłosiła, że internet nie działa. Po zakończeniu realizacji zgłoszenia internet działał przez 1.5 tygodnia, teraz znowu to samo. Co teraz zrobić, znowu dzwonić i porozmawiać z doradcą?


Kolejne zgłoszenie, internet musi ci działać, więc działaj Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz