- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Anonim Gdy próbuję wejść na Mój Orange wszędzie wyskakują mi błędy komponentów i nie mogę w sumie nic zrobić. 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Monika2502 przeglądarka Firefox i nie powinno być problemów, jak z komputera czat chcesz prowadzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Anonim Spróbuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Anonim Na Firefoxie też nic 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Anonim A na aplikacji mobilnej w ogóle zalogować się nie mogę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Monika2502 masz stare Mój Orange czy nowe?
Do nowego loguje się @, do starego numerem usługi czy telefonu, jak masz stare to wypada zmigrować do nowego Mój Orange, co do aplikacji może bug na koncie jest, lub zły login czy hasło wpisujesz. Aplikacja działa z loginem usługi czy numerem telefonu i hasło jak na www jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Monika2502 dzwoń na numer 19393 do Orange jak odezwie się robot powtarzaj mu proszę o połączenie z doradcą kilka razy i przełączy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Citi2017 @Anonim Zadzwoniłam, rozmawiałam z pracowniczką Orange, Pani zgłosiła, że internet nie działa. Po zakończeniu realizacji zgłoszenia internet działał przez 1.5 tygodnia, teraz znowu to samo. Co teraz zrobić, znowu dzwonić i porozmawiać z doradcą?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
@Monika2502napisał(-a)@Citi2017 @Anonim Zadzwoniłam, rozmawiałam z pracowniczką Orange, Pani zgłosiła, że internet nie działa. Po zakończeniu realizacji zgłoszenia internet działał przez 1.5 tygodnia, teraz znowu to samo. Co teraz zrobić, znowu dzwonić i porozmawiać z doradcą?
Kolejne zgłoszenie, internet musi ci działać, więc działaj 😉