- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
Witam. 2 miesiące temu dostałam propozycje zamiany internetu mobilnego z oferty orange love z którego nie korzystałam na światłowód (w Orange love mam telefon i właśnie internet mobilny) dostałam dokument zamiany , który miałam wysłać po założeniu światłowodu i tak zrobiłam. 1 faktura była większa, wiadomo. Teraz dostałam druga i także jest większa... Nie wiem jak mam temu zaradzić bo w punkcie nie są mi w stanie pomóc. Proszę o treściwe odpowiedzi..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
Nie pokazałaś nawet z jakich pozycji składa się teraz faktura i chcesz żeby ktoś "treściwie" odpowiedział?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
@Agol96 na forum Nasz Orange nie mamy wglądu w twoje faktury i do konta Mój Orange, wypada faktury pokazać (tylko dane swoje zamarz), wróżek tu niem ma i nie pomożemy w ciemno, tak poza tym skoro salon nie pomógł, to jest telefoniczny kontakt z Orange czy czat, tam wyjaśnisz sprawę, dla ułatwienia kontakt z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
Bardziej chodziło mi o informację na temat ile trzeba czekać, aż faktura nabierze normalnego trybu bez opłat aktywacyjnch i tak dalej. Nie masz nic konkretnego do przekazania to nie komentuj. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
@Agol96 treściwego posta nie napisałeś, oczekujesz pomocy, szkoda klawiatury na takie tematy, na przyszłość mniej treści i więcej jadu 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
Obstawiam, że nie odłączono Ci internetu mobilnego i dalej za niego płacisz. Dowiedz się czy go odłączono na https://www.orange.pl/view/kontakt. Ewentualnie złóż reklamację.
Sprawdź na fakturze jaką masz kwotę za usługi mobilne. Informację tą znajdziesz w załączniku faktury, tam gdzie są szczegóły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
Idź do salonu i poproś o druk porozumienia lte na ftth, wypełnij i wyślij na bok@orange.pl 🙂 albo poproś o pomoc na miejscu żeby pomogli Ci wypełnić i wysłać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
Właśnie wysłałam taki druk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
Ale złóż reklamację to skorygują poprzednie opłaty
adres bok@orange.pl jest nie obsługiwany już, więc albo salon albo poczta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu w Orange love
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)Ale złóż reklamację to skorygują poprzednie opłaty
adres bok@orange.pl jest nie obsługiwany już, więc albo salon albo poczta
Nie prawda, adres bok@orange.pl nadal działa i można tam wysyłać reklamacje.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »