- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Dzień dobry,
internet z neostrady posiadam już prawie 4 lata, mieszkam w prawie 45 tyś. mieście. Najpierw miałem 10mb (w cenie około 71zł wraz z zawieszonym telefonem). Od ostatnich 2 lat posiadam ofertę Neostrada do 20Mb- Superpromocja Neostrady (płacę za nią łącznie 61 zł i 43gr / na miesiąc z zawieszoną linią telefoniczną) i ta umowa kończy mi się 18 grudnia 2017 roku. Osiągana przeze mnie realna prędkość internetu w porywach to max. 14mb. Myślałem, że orange zależy na stałych klientach więc przedzwoniłem na infolinię. Dostałem ofertę obniżenia/pogorszenia aktualnej usługi na 10mb w cenie 50zł. Według konsultanta była to najkorzystniejsza oferta jaką może mi zaoferować. W dniu dzisiejszym wysłałem
drogą pisemną i poprzez email wypowiedzenie umowy. Mam wrażenie, że ta firma zamiast iść do
przodu i rozwijać swoją ofertę to się cofa. Przez ostatnie 4 lata niestety nie zrobili nic by poprawić
jakość i szybkość usług w moich okolicach. Piszę to jako przestrogę dla osób chcących wziąć
internet z tej firmy oraz do stałych klientów myślących o zmianie operatora.
Dla nich klient nie istnieje. Liczy się tylko zysk.
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Co do zdania liczenia się z zyskiem. Chyba każdy kto prowadzi działalność gospodarczą bo to ją robi. Orange ostatnio dużo inwestuje w światłowody, owszem nie będą z dnia na dzień, ale za 5-10 lat może się zmienić. Konkurencja w ogóle nie ma takich planów by oferować usługi w całej Polsce. Jak sam zaznaczyłeś w temacie to wynik braku konkurencyjności. W Polsce mamy koło 100 operatorów telekomunikacyjnych i jakoś wielu poza miastami się nie opłaca niestety oferować usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Przykro słyszeć, że jesteż niezadowolony z tego co usłyszałeś. Jeżeli dasz nam szansę, przedzwoń pod numer *400 z numeru w Orange lub 501 400 400 (koszt połączenia zgodny z cennikiem), a zobaczymy co da się jeszcze zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Tak @Piotrekk85, wspomniany chociażby tutaj: http://www.orange.pl/kid,4000378123,id,4002501192,title,Nowe-mozliwosci-pod-numerem-501-400-400,help...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Czemu mam dodatkowo się prosić, starać i wydzwaniać na płatne numery? Ja już swoje zrobiłem. A jak zostałem potraktowany to już inna sprawa. Jeśli zależy wam na kliencie to powinniście sami zadzwonić i przedstawić dobrą i konkurencyjną ofertę. Taką, która sprawi, że będę nadal chciał być waszym klientem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Poza tym jak masz opcję na coś tańszego, to śmiało. Niestety na BSA u konkurencji też zazwyczaj przy pojedynczej usługi koszt miesięczny to około 50 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Tak jak wyzej napisał Piotrekk85. Możesz również napisać przez Mój Orange prośbę o kontakt w tej sprawie. Wtedy oddzwonimy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
@WojcieszkoDla mnie tez ceny są do niczego po 17 latach pozostaje się rozstać z siecią TP/Orange. Tez mam wiele innych powodów przez ostatnie 6 lat od przejścia na vdsl ponad 400 zgłoszeń awarii w tym 150 dni bez Internetu i odłączenie po kolei TV i Voip .
Edit Może teraz się wypowie @Artur czy mam dalej pozostać w sieci Orange ?
Ceny są sztywne tak jest ustalone od górnie albo na obecnych warunkach za 80.14 zł lub nowe za 81zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Benucci, rzeczywiście ostatnio ceny internetu stacjonarnego w Orange zostały ujednolicone - wiele osób się cieszy, bo oferta jest teraz znacznie bardziej przejrzysta, czytelniejsza, ale w niektórych przypadkach rzeczywiście może to skutkować podwyższeniem cen 😞 Przykro mi, że zdecydowałeś się na rozwiązanie umowy, ale jeśli cena jest dla Ciebie najważniejsza, kontaktowałeś się już z nami i konkurencja ma u Ciebie jednak lepszą ofertę - to szanuję decyzję i mam nadzieję, że sprawdzisz nas przy kolejnej umowie i będziemy mieli lepszą propozycję niż konkurencja.
P.S. Fajnie byłoby, gdybyś jednak skontaktował się z nami jeszcze raz przed wyłączeniem usługi i sprawdził czy oferta przedłużenia umowy się nie zmieniła. Jak Koledzy wyżej sugerują - z przyczyn formalnych nie zawsze mamy możliwość skontaktowania się i przedstawienia oferty, a może zostać zaktualizowana.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »