Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

Dzień dobry,

 

internet z neostrady posiadam już prawie 4 lata, mieszkam w prawie 45 tyś. mieście. Najpierw miałem 10mb (w cenie około 71zł wraz z zawieszonym telefonem). Od ostatnich 2 lat posiadam ofertę Neostrada do 20Mb- Superpromocja Neostrady (płacę za nią łącznie 61 zł i 43gr / na miesiąc z zawieszoną linią telefoniczną) i ta umowa kończy mi się 18 grudnia 2017 roku. Osiągana przeze mnie realna prędkość internetu w porywach to max. 14mb. Myślałem, że orange zależy na stałych klientach więc przedzwoniłem na infolinię. Dostałem ofertę obniżenia/pogorszenia aktualnej usługi na 10mb w cenie 50zł. Według konsultanta była to najkorzystniejsza oferta jaką może mi zaoferować. W dniu dzisiejszym wysłałem

drogą pisemną i poprzez email wypowiedzenie umowy. Mam wrażenie, że ta firma zamiast iść do

przodu i rozwijać swoją ofertę to się cofa. Przez ostatnie 4 lata niestety nie zrobili nic by poprawić

jakość i szybkość usług w moich okolicach. Piszę to jako przestrogę dla osób chcących wziąć

internet z tej firmy oraz do stałych klientów myślących o zmianie operatora.

Dla nich klient nie istnieje. Liczy się tylko zysk.

 

pozdrawiam

16 ODPOW. 16

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

Niestety przy internecie są pewne koszty stałe, które ciężko zbić. W odróżnieniu od konkurencji Orange ma ograniczone możliwości dawania rabatów za przedłużenie przy usługach stacjonarnych (oferta jest regulowana przez UKE i każda promocja musi być przez UKE zatwierdzona). Wszelkie korzyści można otrzymać po stronie komórkowej.

Co do zdania liczenia się z zyskiem. Chyba każdy kto prowadzi działalność gospodarczą bo to ją robi. Orange ostatnio dużo inwestuje w światłowody, owszem nie będą z dnia na dzień, ale za 5-10 lat może się zmienić. Konkurencja w ogóle nie ma takich planów by oferować usługi w całej Polsce. Jak sam zaznaczyłeś w temacie to wynik braku konkurencyjności. W Polsce mamy koło 100 operatorów telekomunikacyjnych i jakoś wielu poza miastami się nie opłaca niestety oferować usług.

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

Przykro słyszeć, że jesteż niezadowolony z tego co usłyszałeś. Jeżeli dasz nam szansę, przedzwoń pod numer *400 z numeru w Orange lub 501 400 400 (koszt połączenia zgodny z cennikiem), a zobaczymy co da się jeszcze zrobić.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

@Wojcieszko: ten drugi numer to infolinia Orange?

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

Czemu mam dodatkowo się prosić, starać i wydzwaniać na płatne numery? Ja już swoje zrobiłem. A jak zostałem potraktowany to już inna sprawa. Jeśli zależy wam na kliencie to powinniście sami zadzwonić i przedstawić dobrą i konkurencyjną ofertę. Taką, która sprawi, że będę nadal chciał być waszym klientem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

Nikt do Ciebie nie zadzwoni jeśli nie masz wyrażonej zgody marketingowej. Tutaj też nie BOK, więc też nie ma tu nikt możliwości oddzwonienia.

Poza tym jak masz opcję na coś tańszego, to śmiało. Niestety na BSA u konkurencji też zazwyczaj przy pojedynczej usługi koszt miesięczny to około 50 zł.

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

Tak jak wyzej napisał Piotrekk85. Możesz również napisać przez Mój Orange prośbę o kontakt w tej sprawie. Wtedy oddzwonimy.

Anonim

Nie dotyczy

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

@WojcieszkoDla mnie tez ceny są do niczego po 17 latach pozostaje się rozstać z siecią TP/Orange. Tez mam wiele innych powodów przez ostatnie 6 lat od przejścia na vdsl ponad 400 zgłoszeń awarii w tym 150 dni bez Internetu i odłączenie po kolei TV i Voip . 

Edit Może teraz się wypowie @Artur czy mam dalej pozostać w sieci Orange ?

Ceny są sztywne tak jest ustalone od górnie albo na obecnych warunkach za 80.14 zł lub nowe za 81zł.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów

Benucci, rzeczywiście ostatnio ceny internetu stacjonarnego w Orange zostały ujednolicone - wiele osób się cieszy, bo oferta jest teraz znacznie bardziej przejrzysta, czytelniejsza, ale w niektórych przypadkach rzeczywiście może to skutkować podwyższeniem cen 😞 Przykro mi, że zdecydowałeś się na rozwiązanie umowy, ale jeśli cena jest dla Ciebie najważniejsza, kontaktowałeś się już z nami i konkurencja ma u Ciebie jednak lepszą ofertę - to szanuję decyzję i mam nadzieję, że sprawdzisz nas przy kolejnej umowie i będziemy mieli lepszą propozycję niż konkurencja. 

 

P.S. Fajnie byłoby, gdybyś jednak skontaktował się z nami jeszcze raz przed wyłączeniem usługi i sprawdził czy oferta przedłużenia umowy się nie zmieniła. Jak Koledzy wyżej sugerują - z przyczyn formalnych nie zawsze mamy możliwość skontaktowania się i przedstawienia oferty, a może zostać zaktualizowana.