- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wniosek o wymiane kabla Internetowego
Umowa którą zawiera abonent dotyczy dostarczenia usługi (o określonych parametrach), a nie sposobu ułożenia przyłącza. Reklamować można pogorszenie parametrów, najlepiej dobrze udokumentowane. Hint: przedmiotem reklamacji może też być brak usługi, powstały na skutek np. przerwania przewodu przez spadający kawałek tynku.
Albo zwarcia spowodowanego odchodami ptaków...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wniosek o wymiane kabla Internetowego
Cześć,
Tak do końca się z tym nie zgodzę, gdyż jest cos takiego jak estetyka przyłącza, jego normy i "zagrożenie" awarią. Z doświadczenia wiem, że każde takie "zabałaganione" złącze ma wpływ na usługę szerokopasmową, o zwyczajowym porządku nie wspomnę..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wniosek o wymiane kabla Internetowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wniosek o wymiane kabla Internetowego
A więc tak . 13.05 wysłałem pismo do Skierniewic a 14.05 zostało doręczone .Zero odpowiedzi .Nic kompletnie . Napisałem 15.06 Do BOK o całej sprawie i zostałem poinformowany że jak nie będzie odpowiedzi jest ona zamykana pozytywnie . Co dalej ? Pani poinformowała mnie że napisze zgłoszenie w tej sprawie odnośnie braku odpowiedzi ze strony Skierniewic
Poinformowała mnie również ze większość zgłoszeń rozpatrują w ciągu 7 dni (37) .Oczywiście po tych 7 dniach nadal brak odpowiedzi więc napisałem jeszcze raz , podałem nr zgłoszenia i zostałem poinformowany że muszę czekać kolejne 30 dni i zostanę poinformowany czy będzie modernizacja, czy wymienią mi te kable , czy zostanie tak jak jest
Suma summarum już nie mam siły dalej z nimi walczyć bo nic nie wywalczę . Pozostaje mi poczekać do końca umowy na szczęście jeszcze tylko 5 miesięcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wniosek o wymiane kabla Internetowego
@PabloBdgCześć. Zgłoszenie, które odnosi się do infrastruktury nie jest reklamacją więc czas odpowiedzi może być dłuższy. Chociaż i na takie zgłoszenia staramy się odpowiadać w ciągu tych 30 dni. Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi. Proponuję kontakt z czatem lub infolinią. Doradca ma możliwość wysłania monitu w tej sprawie do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam
S.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »