Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wniosek o wymiane kabla Internetowego


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 86
  • 121
  • 0

Wniosek o wymiane kabla Internetowego

Umowa którą zawiera abonent dotyczy dostarczenia usługi (o określonych parametrach), a nie sposobu ułożenia przyłącza. Reklamować można pogorszenie parametrów, najlepiej dobrze udokumentowane. Hint: przedmiotem reklamacji może też być brak usługi, powstały na skutek np. przerwania przewodu przez spadający kawałek tynku.

 

Albo zwarcia spowodowanego odchodami ptaków...


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Wniosek o wymiane kabla Internetowego

Cześć,

 

Tak do końca się z tym nie zgodzę, gdyż jest cos takiego jak estetyka przyłącza, jego normy i "zagrożenie" awarią. Z doświadczenia wiem, że każde takie "zabałaganione" złącze ma wpływ na usługę szerokopasmową, o zwyczajowym porządku nie wspomnę..


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wniosek o wymiane kabla Internetowego

Jeśli zgłoszenia co do poprawy estetyki przez infolinię nie przynoszą skutku, to złóż podanie z chęcią pokrycia kosztów przez Ciebie. Obecnie nikt nie zmusi żadnego operatora by poprawiał estetykę. Niestety to są duże koszty. Tylko sytuacje zagrażające zdrowiu lub życiu są inaczej traktowane.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 6
  • 0

Wniosek o wymiane kabla Internetowego

A więc tak . 13.05 wysłałem pismo do Skierniewic a 14.05 zostało doręczone .Zero odpowiedzi .Nic kompletnie . Napisałem 15.06 Do BOK o całej sprawie i zostałem poinformowany że jak nie będzie odpowiedzi jest ona zamykana pozytywnie . Co dalej ? Pani poinformowała mnie że napisze zgłoszenie w tej sprawie odnośnie braku odpowiedzi ze strony Skierniewic

PabloBdg_0-1592996661917.png

 

Poinformowała mnie również ze większość zgłoszeń rozpatrują w ciągu 7 dni (37) .Oczywiście po tych 7 dniach nadal brak odpowiedzi więc napisałem jeszcze raz , podałem nr zgłoszenia i zostałem poinformowany że muszę czekać kolejne 30 dni i zostanę poinformowany czy będzie modernizacja, czy wymienią mi te kable , czy zostanie tak jak jest

PabloBdg_1-1592996661918.png

 

Suma summarum już nie mam siły dalej z nimi walczyć bo nic nie wywalczę . Pozostaje mi poczekać do końca umowy na szczęście jeszcze tylko 5 miesięcy.

PabloBdg_2-1592996661918.png

 


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Wniosek o wymiane kabla Internetowego

@PabloBdgCześć. Zgłoszenie, które odnosi się do infrastruktury nie jest reklamacją więc czas odpowiedzi może być dłuższy. Chociaż i na takie zgłoszenia staramy się odpowiadać w ciągu tych 30 dni. Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi. Proponuję kontakt z czatem lub infolinią. Doradca ma możliwość wysłania monitu w tej sprawie do odpowiedniego działu.

 

Pozdrawiam

S.