- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
Witam, mam pewien problem. Otóż mój router Funbox 2.0 często (aż za często) traci synchronizację w godzinach wieczornych (18-19) W związku z czym internetu nie mam aż do samego rana. Technicy (ale chyba tylko z nazwy) "naprawili" linię 2 razy, ale to nie pomogło. Później obniżyli prędkość, twierdząc, że teraz będzie wszystko okej, ale jednak nie jest okej, bo internet wczoraj znów przerwał (można się tego było spodziewać). Więc postanowiłam wyodłączać wszytstkie te dodatki (rozdzielacz sygnału, mikrofiltr) I podłączyłam bezpośrednio router kablem adsl z gniazdkiem abonamenckim. Niestety to nic nie dało więc znów podłączyłam tak jak było wcześniej (mikrofiltr + rozdzielacz sygnału) i odziwo router złapał synchronizację i było wszystko tak jak powinno być. Stąd moje pytanie. Czy jest możliwość, że wina leży po mojej stronie? Ponieważ w najblizysz dniach chce rozwiązać umowę z Orange (z ich winy oczywiście), bo internet wieczorami w określonych dniach jest mi mega potrzebny. Dlaczego odłączenie tych filtrów i ponowne podłączenie sprawiło że internet zaczął działać?
Jeżeli ktoś wie niech da znać, będę wdzięczna. Z góry dziękuję za odpowiedzi! 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
@Justine_404 wystarczyło widocznie, że zostały ruszone przewody, złącza w gniazdkach, wtyczkach nie dokładnie stykały. Rozłączenie i ponowne połączenie poprawiło kontakt między wtyczką, a gniazdem.
Proponuję obserwować oraz wrzucić screena z parametrami linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
@Piotrekk85 obecnie prędkość mam do 20 mb/s
To jest z 15 października
A to z wczoraj, zaraz po tym jak zerwało połączenie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
@Justine_404 jeszcze coś na linii nie jest do końca w porządku. Sporo błędów, jak na taki krótki czas synchronizacji.
Jeżeli będzie dobrze działało, to bym zostawił, ale jak będzie zrywało połączenie, to proponuję zgłosić j niech technicy sprawdzą nie tylko linię, ale również centralę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
@ketrasaArtur no tak. Ale dlaczego w takim razie połączenie zrywało wieczorem a nad ranem pojawiało się ponownie. Gdyby coś się nie stykało to prawdopodobnie by przez dzień również było urywane albo by wogule nie szło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
@Justine_404 neo po kabelku działa na pewnych częstotliwościach. Czasami mikro łączenie następowało, czasami nie. Mogło dochodzić problemy z centralą.
Miałem też taki przypadek: linia telefoniczna to dwie żyły. Kolega kopał fundamenty pod płot i przeciął szpadlem jedną żyłę w linii telefonicznej. Wszystko działało poprawnie, do puki nie zmienił routera. Do tej pory nie rozumiem, jak mu działał internet na jednym przewodzie. Może wilgoć w ziemi łączyła drugi przewód.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
@ketrasaArtur dokładnie u mnie tak samo wszystko zaczęło się po zmianie routera z liveboxa 2.0 na funboxa 2.0. Ale dołaczego zawsze przerywa wieczorem? Tego nie mogę zrozumieć. Gdy było lato przerywał zawsze przed 22, później coraz wcześniej a teraz już nawet przed 18...przecież gdyby coś źle było z linią to by i w ciągu dnia przerywał. Nie wiem tak myślę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata synchronizacji
@Justine_404 Cześć, przyszła mi do głowy jeszcze jedna myśl. Jak Twoja linia i zaniki mają się do zapalania latarni na ulicach? Słyszałem o takim przypadku, że latarnie biegły równolegle do linii telefonicznej i tak siały że "dusiły" sygnał internetu. Zerknij na tą zależność i przebieg Twojej linii wedle energetyki. Sprawdź jeszcze zasilanie, czy masz wieczorami te 230v w gnieździe elektrycznym?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »