Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata Pakietów

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Utrata Pakietów

Witam problem polega na tym ze codziennie zazwyczaj w godzinach 18:00-24:00 mam utrate pakietów w granicach 20-30%, problem występuje nieraz w dzień ale bardzo rzadko. Byli technicy powiedzieli ze sie z tym nic nie da zrobic, a na infolini tylko kaza router zresetować ... i mówią ze u nich jest okej a czasem ze to wina serwerów przeciązonych. Tylko dlaczego te "przeciązone serwery" są ciągle w tych samych godzinach. Może ktoś wie czy jest to mój problem czy może problem od strony dostawcy ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 11
  • 2

Utrata Pakietów

Linia dobra, czyli to pewnie problem z przeciążoną centralą. Zgłoś reklamację, że technicy nie mogą naprawić problemu. Niestety zapewne nic to nie da. 😞 Napisz, także że straty są także do serwerów DNS Orange, co wskazuje jednoznacznie na problem z usługą dostarczaną od Orange, a nie od dostawców zewnętrznych. Straty do adresów Orange będą takie same, co możesz łatwo sprawdzić w WinMTR wprowadzając adres 194.204.159.1

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38713
  • 1388

Utrata Pakietów

A jak diagnozujesz utratę pakietów? jakieś screeny? po drodze do serwerów jest telia?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Utrata Pakietów

Screen z TeamSpeaka, z wszystkich rzeczy z których korzystam jedynie jako tako tylko youtube działa reszta nic, z gier to samo 😕

Jeśli chodzi o Lol"a to tak jest Telia 

 

mały edit : w godzinach 10-11 mam identyczny problem pakiety w granicach 15%


pakiety.png

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 11
  • 2

Utrata Pakietów

Pobierz program WinMTR i sprawdź czy masz straty do wp.pl


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Utrata Pakietów

Aktualnie jest godzina gdzie pakiety mam 0.12% i tak sobie skaczą, musiałbym poczekać tak do godziny 20 zeby zaczaczeło sie wielkie bum, wtedy wynosiły by conajmniej po 20%+


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Utrata Pakietów

WinMTR Statistics

WinMTR statistics

 

Host%SentRecvBestAvrgWrstLast
192.168.1.101371370020
gda-bg1.neo.tpnet.pl18796522448156
gda-r2.tpnet.pl14897721469960
war-r1.tpnet.pl129382265110267
80.50.123.5220766125467549
www.wp.pl148977265010468

 

@MT293782  i tak to jeszcze nie jest najwiecej


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 11
  • 2

Utrata Pakietów

Pokaż statystyki ADSL z routera.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Utrata Pakietów

chyba o to chodzi

dsl.png


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 11
  • 2

Utrata Pakietów

Linia dobra, czyli to pewnie problem z przeciążoną centralą. Zgłoś reklamację, że technicy nie mogą naprawić problemu. Niestety zapewne nic to nie da. 😞 Napisz, także że straty są także do serwerów DNS Orange, co wskazuje jednoznacznie na problem z usługą dostarczaną od Orange, a nie od dostawców zewnętrznych. Straty do adresów Orange będą takie same, co możesz łatwo sprawdzić w WinMTR wprowadzając adres 194.204.159.1


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Utrata Pakietów

Wszystko juz zgłosiem, coś słyszałem ze bedą naprawiać moją linie tylko czekają na pozwolenie. A za te problemy z ich strony mniej teraz płacę, tylko szkoda ze to tak często występuje, niestety muszę to przecierpieć, ale i tak ci dziekuje ze mi pomogłeś bo myślałem ze to może problem tez występuje z mojej strony.