- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam problem polega na tym ze codziennie zazwyczaj w godzinach 18:00-24:00 mam utrate pakietów w granicach 20-30%, problem występuje nieraz w dzień ale bardzo rzadko. Byli technicy powiedzieli ze sie z tym nic nie da zrobic, a na infolini tylko kaza router zresetować ... i mówią ze u nich jest okej a czasem ze to wina serwerów przeciązonych. Tylko dlaczego te "przeciązone serwery" są ciągle w tych samych godzinach. Może ktoś wie czy jest to mój problem czy może problem od strony dostawcy ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Linia dobra, czyli to pewnie problem z przeciążoną centralą. Zgłoś reklamację, że technicy nie mogą naprawić problemu. Niestety zapewne nic to nie da. 😞 Napisz, także że straty są także do serwerów DNS Orange, co wskazuje jednoznacznie na problem z usługą dostarczaną od Orange, a nie od dostawców zewnętrznych. Straty do adresów Orange będą takie same, co możesz łatwo sprawdzić w WinMTR wprowadzając adres 194.204.159.1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Screen z TeamSpeaka, z wszystkich rzeczy z których korzystam jedynie jako tako tylko youtube działa reszta nic, z gier to samo 😕
Jeśli chodzi o Lol"a to tak jest Telia
mały edit : w godzinach 10-11 mam identyczny problem pakiety w granicach 15%
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Pobierz program WinMTR i sprawdź czy masz straty do wp.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Aktualnie jest godzina gdzie pakiety mam 0.12% i tak sobie skaczą, musiałbym poczekać tak do godziny 20 zeby zaczaczeło sie wielkie bum, wtedy wynosiły by conajmniej po 20%+
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Linia dobra, czyli to pewnie problem z przeciążoną centralą. Zgłoś reklamację, że technicy nie mogą naprawić problemu. Niestety zapewne nic to nie da. 😞 Napisz, także że straty są także do serwerów DNS Orange, co wskazuje jednoznacznie na problem z usługą dostarczaną od Orange, a nie od dostawców zewnętrznych. Straty do adresów Orange będą takie same, co możesz łatwo sprawdzić w WinMTR wprowadzając adres 194.204.159.1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Wszystko juz zgłosiem, coś słyszałem ze bedą naprawiać moją linie tylko czekają na pozwolenie. A za te problemy z ich strony mniej teraz płacę, tylko szkoda ze to tak często występuje, niestety muszę to przecierpieć, ale i tak ci dziekuje ze mi pomogłeś bo myślałem ze to może problem tez występuje z mojej strony.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »