- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Bez limitu danych do 5 Mb/s nie działa. Walka z wiatrakami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Bez limitu danych do 5 Mb/s nie działa. Walka z wiatrakami
Dobrze 🙂
Zatem słucham- na czym polega lejek techniczny i komu można go nałożyć i za co według Ciebie 🙂
"
Lejek techniczny u osoby który zużył ledwo pakiet a jutro mu się odnawia nowy cykl. Warto dodać - ja tego pakietu nie wykorzystałem w sposób obciążający szczególnie sieć!
Wykorzystywałem regularnie 6-10GB na dobę. Można to przecież łatwo sprawdzić."
Proszę też wytłumaczyć dlaczego NIGDY nie mam lejka technicznego gdy mam pakiet danych a rzekomo zawsze gdy ten się wyczerpie... 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa Bez limitu danych do 5 Mb/s nie działa. Walka z wiatrakami
Być może właśnie brak jest jasnej informacji czym jest usługa "Bez limitu danych do 5 Mb/s", sam zacząłem mieć wątpliwości
Wiadomym jest ze po wyczerpaniu limitu na dane prędkość spada do 1mbps do końca usługi rozliczeniowej i w różnych artykułach twierdzono że jest możliwość wykupienia za 10 zł miesięcznie podwyższenia tego lejka do 5mbps....to jak to działa w rzeczywistości według Orange?
Dlatego zacząłem się skłaniać do tego że rzeczywiście należy to uaktywniać po wyczerpaniu limitu i działa to do początku kolejnego okresu rozliczeniowego...dlatego ostatnio pytałem o to w innym wątku na forum ale mam wrażenie że osoby zbliżone do Orange też nie mają pewności jak to działa
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »