- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa
Witam.
Krótko i na temat:
Na umowie mam DO 10 Mbps a miły pan z orange zadzwonił i powiedział że działa tylko DO 7 Mbps i nie wie co ma zrobić ponieważ do anteny/nadajnika mam te okolo 4km z hakiem i więcej nie ruszy i dziwne że taka umowa jest podpisana i pytał się czy byłem informowany o tym że ruszy tylko 7 Mbps. Nie, nie byłem. Ostatnio patrząc na stronie orange pokazuje jasno że działa te 10 Mbps a jednak tak nie jest...
Pytanie za 100 pkt:
Czy da się te umowe zerwać bądz też domagać się jakiegoś rabatu? Dodam że mam jeszcze zadłużenie na 2 kolejne miesiące (~166 zł miesiecznie za internet z ratami.).
Troche te 10 Mbps mi nie potrzebne skoro i tak nie działa a internet jest DO więc pełnych tych 7 Mbps też nie mam i raczej nie będe miał / chwilowo będe miał z dobrym wiatrem.
Umowa jest do 31 marca 2017 roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa
Reklamację możesz złożyć. Ale porównam to do granie w totka. Nie złożysz reklamacji (nie kupisz kuponu), nic nie wydarzy się.
Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, a nóż widelec się uda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa
Tu nie chodzi o mobilny.
Neostrada Plus do 10 Mbps to jest.
Z tego co ten Pan mi mówił to tylko 7 Mbps i nie więcej będzie działać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa
Ehh...
Wiem o tym że GWARANTUJE 1 a jest DO 10 Mbps ale to jeszcze nie o to mi chodzi...
Chodzi o to że z racji takiej że nie działa u mnie 10 Mbps to czy można zerwać te umowe bądz zmienić z DO 10 Mbps na prawdziwe czyli na DO 7 Mbps i liczyc na niższy koszt?
To tak jakby podpisać umowe na internet DO 24 Mbps a działa tylko DO 7 Mbps i co wtedy ma klient zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa
Czy masz do 10, czy do 20 czy do 80.
Kwestia możliwości technicznych łącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa
Nie ma abonamentu "do 7Mbps". Jest "do 1-10Mbps" który zawiera cały zakres prędkości. Zrobili to po to żeby uprościć obsługę:
1. Zamiast 1, 2, 6, 10Mbps teraz jest 1-10, mniej rodzajów umów itp
2. Jeśli ktoś miał 6Mbps (które tak na prawde było 2-6Mbps) i nagle jakośc linii się pogorszyła i nie mógł mieć nawet 2 (synchronizacja nie została nawiązana) to miał 2 opcje:
a. Zrezygnować z umowy bez kary, wtedy przygoda z Orange się kończyła
b. Zdecydować się na obniżenie abonamentu z do6Mbps(2-6) na do2Mbps(1-2).
Teraz jak podpisujesz umowę na 1-10Mbps i masz 6Mbps, a za miesiąc będzie sytuacja z pogorszeniem parametrów linii i będziesz miał 1.5Mbps, to nadal jest umowa ważna. Wtedy user nie ma możliwości zrezygnowania z umowy bez kary.
Reasumując: Po to Orange zrobiło 1-10 zeby uprościć sobie usługę. Jeśli napiszesz reklamację, to może dostaniesz rabat na ten jeden miesiąc, może dostaniesz 60minut na komórki albo 2 filmy VOD. Ale nie obniżą Ci na stałe abonamentu bo niby czemu by mieli, skoro umowa jest 1-10 a Ty sie mieścisz w tych granicach?