- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Mam następujący problem i sam już nie wiem co mam robić. 23 listopada po raz pierwszy był u nas technik- naprawił usterkę (uszkodzony kabel), która była spowodowana przez nas, nie przeczę, nie narzekając więc na to, zapłacę za naprawę. Jednak po niecałej dobie ten sam problem pojawił się znowu, brak internetu, czerwoną dioda na routerze funbox 3.0. wzywany jest więc kolejny technik, okazało się że poprzedni spaw puścił- okazało się że poprzedni technik miał problem ze spawarką. W takim wypadku odmówiłem podpisywania papierka który podał mi technik, uważam za niesłuszne płacenie za naprawę, która wykonana została niepoprawnie, opłata jednak została mi doliczona do faktury.
Najgorsze jest jednak to że problem z brakiem internetu pojawił się znowu, po całej nocy bez korzystania z usługi. Czy ktoś z was przechodził już przez coś takiego? Najchętniej złożyłbym skargę ale na stronie Orange nie znalazłem odpowiedniego kontaktu. Przez cały tydzień, przez dwa dni miałem dostęp do internetu. Obawiam się że jeśli znowu wezwę technika, nawet jeśli okaże się, że to znowu wina złego spawu (technik wydawał się bardzo spieszyć) to i tak zostanie mi to znowu doliczone do faktury.
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Keylar Masz prawo napisać reklamację wyjaśniając sytuacje z prośbą o zwrot kosztów za naprawę itp pisz na adres korespondencyj , lub złóż ja na czacie albo pod nr. 510100100 też można osobiście w salonie Orange tak jak kolega poniżej napisał
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
reklamacja jest rozpatrywana do 14 dni roboczych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Trzecie wzywanie technika Orange
@Keylar Napisz reklamację i wyślij na adres korespondencyjny lub (polecam) złóż ją osobiście w dowolnym salonie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Trzecie wzywanie technika Orange
Zastanawiam się tylko czy mam najpierw wzywać technika i potem składać reklamację, czy złożyć ją i czekać aż ją łaskawie rozpatrzą. Niestety potrzebuję internetu do pracy, a nie wiem ile zajmie im przyjęcie reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Keylar Masz prawo napisać reklamację wyjaśniając sytuacje z prośbą o zwrot kosztów za naprawę itp pisz na adres korespondencyj , lub złóż ja na czacie albo pod nr. 510100100 też można osobiście w salonie Orange tak jak kolega poniżej napisał
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
reklamacja jest rozpatrywana do 14 dni roboczych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Trzecie wzywanie technika Orange
@Keylar Internet musi działać, a sam światłowodu nie pospawasz. Poproś o wymianę całej instalacji na nową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś