- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długa awaria Neostrady .
Witam miesiąc temu zgłosiłem awarię neostrady ( posiadam opcję do 10Mb/s).
I od tej pory tylko są przekładane terminy napraw i nic więcej.
Nawet nikt nie przyjechał, na infolinii nic nikt nie wie.
Proszę o pomoc ponieważ stały internet jest mi bardzo potrzebny do mojej pracy.
Z góry dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długa awaria Neostrady .
@pc03632 A masz nr zgłoszenia ? Jeśli masz nr zgłoszenia złóż reklamację o braku reakcji techników i o rekompensatę . zgłoszenie reklamacijne może złożyć na czacie lub pod nr 510100100 lub w salonie Orange i domagają się numeru reklamacji bo to twój dowód w sprawie na rozpatrzenie mają 30dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długa awaria Neostrady .
Tak jak napisał @Citi2017 zawsze możesz złożyć reklamację, należy mieć jednak na uwadze, że to iż u nas nikt się nie zjawił, nie znaczy, że nic nie było sprawdzane. Możliwe, że uszkodzenie jest gdzieś na linii, a długi czas naprawy wynika, np z trudnością w dostępie do miejsca gdzie wystąpiło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długa awaria Neostrady .
Złożyłem reklamację.
Mam nadzieję,że wreszcie się czegoś dowiem.