- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam-10 lat działał telefon na funboxie 2 -teraz od 5 dni podłączyli światłowód 600 i funbox 6 - i telefon nie działa,serwisanci kazali czekać 48 godz. ale dalej nie działa.Co jest grane.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Ranid na czacie musisz poprosić o ponowne wgranie oprogramowania a do VoIP. Możesz spróbować wczesniej resetu do fabryki, po podniesieniu się modemu na parametrach docelowych w ciągu 24h powinien VoIP wskoczyć. Jeśli nie, t tylko czat lub infolinia zostaje. Sprawdź w apce Mój Orange czy masz ten numer w pakiecie
Informuj o postępach...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Ranid na czacie musisz poprosić o ponowne wgranie oprogramowania a do VoIP. Możesz spróbować wczesniej resetu do fabryki, po podniesieniu się modemu na parametrach docelowych w ciągu 24h powinien VoIP wskoczyć. Jeśli nie, t tylko czat lub infolinia zostaje. Sprawdź w apce Mój Orange czy masz ten numer w pakiecie
Informuj o postępach...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon domowy nie działa.
Próbowałeś na chwilę odłączyć zasilanie FB6? Nie pomogło? Jeśli nie pomogło, to złóż formalną reklamację - usługa znajdująca się w umowie nie działa. Najprościej i najtaniej zrobić to przez czat po zalogowaniu się na portalu Mój Orange, ale żywi ludzie są tam dostępni tylko w godzinach pracy - czyli najwcześniej możesz to zrobić w poniedziałek rano.
Zakładam oczywiście, że wszystko masz podłączone prawidłowo, ale gdybyś mógł to potwierdzić zamieszczając np. zrzut ekranu z konfiguracji FB pokazujący status usługi telefonicznej, tudzież zdjęcie FB6 z podłączonymi wszystkimi kabelkami, to rozwiałoby to wszelkie wątpliwości i pomogło lepiej ukierunkować podpowiedzi.
Bez tego, na forum samopomocowym, takim jak NO, możesz liczyć tylko na spekulacje innych klientów oraz bardzo ogólne rady. Te rady najczęściej sprowadzają się do dwóch możliwych akcji: restart sprzętu i kontakt z BOK. Tak jest bo nie mamy wglądu w stan Twojej usługi, i wszelkie udzielane rady oparte są tylko na tym co udostępnisz oraz na osobistej wiedzy/doświadczeniu/wyczuciu forumowiczów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon domowy nie działa.
Resetowałem i wyłączałem na i dalej nic-poczekam do poniedziałku.Dziękuję na razie wszystkim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon domowy nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon domowy nie działa.
Wczoraj cały dzień na telefonie,już miał przyjechać technik ale włączyli telefon,wina była po stronie orange.Dziękuje wszystkim za porady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon domowy nie działa.
@Ranid Czyli jednak kontakt z infolinią był konieczny, a nie autodiagnostyka z poziomu menu . Zapewne po prostu nie przypisali numeru do nowej usługi w systemie, był jeszcze na starym modemie dopisany.
Zmienili w bazie danych, puścili upgrade oprogramowania FB i dlatego ruszyło...Normalna procedura