Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Tego jeszcze nie grali!


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Tego jeszcze nie grali!

Otoz mam neo 80mbps wg umowy a to co mi dajecie to MAX!!!! 12!! A wczoraj mialem.. 2!! 2 MEGA. Robicie sobie po prostu ze mnie jaja za przeproszeniem? Problem wystepuje od jakiegos czasu. Wczesniej wszystkoi bylo OK ale stopniowo internet zaczal slabnac bo przeciez skoro klient sie nie skarzy, tudziez nie zauwazyl spadku to mozna prawda?

 

przepraszam ale jestem po prostu wsciekly!

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38950
  • 1390

Tego jeszcze nie grali!

A zgłaszałeś uszkodzenie np. przez Mój Orange?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Tego jeszcze nie grali!

Jakie uszkodzenie? Co jest uszkodzone? Łącze jest przycięte wszystko jest sprawne!

 

Juz abstrachuje od tego, że codziennie ze lubi mi zerwać lącze ale to mnie tak nie drazni jak ta oszukana predkosc

 

I juz nawet nie ebde wspominal ze bez swiatlowodu w zyciu 80mbps nie osiagne ale przy przedluzeniu umowy i zwiekszeniu oferty nikt nie byl skory do poinformowania mnie o tym. Niech frajer placi wiecej za to samo!


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38950
  • 1390

Tego jeszcze nie grali!

Ciężko stwierdzić co jest uszkodzone, czy fizycznie kabel, czy coś na centrali. Samo się nie naprawi, jeśli nie zgłaszasz tego na BOK. Na mój Orange możesz wykonać diagnostykę łącza i w razie stwierdzenia błędów - zgłosić uszkodzenie.

W neo do 80 Mbps masz 20 minimalne.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Tego jeszcze nie grali!

Jakby byl kabel to lacze byloby caly czas skopane jak ostatnio 2mb a teraz mam np 12,5 (WOW!!!). Jasne ze wina jest po stronie centrali. Mianowicie celowo przycinaja lacza tym ktorzy nie oponuja aby jakos wyrabiac z ta przepustowoscia na laczach!

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38950
  • 1390

Tego jeszcze nie grali!

Kup sobie usługę z gwarancją SLA ale ona nie korztuje 40-50zł miesięcznie, to wtedy masz serwis extra. Jeśli kupujesz masową usługę, to do Ciebie należy zgłaszanie usterek.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5493
  • 18558
  • 186

Tego jeszcze nie grali!

@vaqowsky  jeżeli masz Neo 80 - to ta neostrada ma widełki od 20Mb do 80Mb - czyli w przypadku spadku poniżej 20 Mb masz prawo do reklamacji, zgłaszania usterki. Mnie technicy uświadamiali że w przypadku spadku poniżej 20Mb połączenie traci synchronizację i wykłada się całkowicie. Czym innym jest natomiat to z jaką prędkością udostępnia Ci zasoby ta strona/serwer na którym w danym momencie korzystasz z zasobu.

 

(poprawiłem błąd tzw. literówkę).

Anonim

Nie dotyczy

Tego jeszcze nie grali!

vaqowsky , nie żołądkuj się, tylko zgłoś w BOK, a technicy zapewne poradzą. Mnie 20-tkę też zrywało,przyjechali technicy i po sprawdzeniu zaproponowali powrót do 10-tki. Nie narzekam.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 25
  • 0
  • 0

Tego jeszcze nie grali!

Ja też od 3 dni borykam się z prędkością internetu.. mam internet "do 10Mb/s" i zazwyczaj prędkość downloadu oscylowała w granicach 4 czy 5Mb/s a od 3 dni nawet 2Mb/s nie ma 😕 Dzwoniąc na infolinię zrzucają winę na złą pogodę.