- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1 nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą przedłużką? Żółty patchcord na zdjęciu powinien być wpięty do FB z jednej strony a z drugiej do gniazdka optycznego. Jeśli był za krótki to trzeba było poprosić technika aby podłączył Ci dłuższy. Żadnych przedłużek tam nie ma być bo spada Ci moc sygnału a i tak jesteś już na jego skraju. Poproś technika o wymianę albo kup sobie w sklepie dłuższy patchcord. Kolory i typ wtyczek muszą być identyczne jak w starym. Jak to zrobisz to wtedy podaj moc sygnału. Zobaczymy czy się polepszył. Jeśli nie to technik musi szukać problemu na Sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
Podłączałem również pod kabel brz tej przedłużki, również taki sam sygnał. Technikowi ani orange w systemach nic nie wyskakuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1 W takim razie zgłoś ponownie że przerywa Ci połączenia. Podaj że moc sygnału jest na granicy bo wynosi blisko -26dBm i często zanika. Generalnie technik jak był u Ciebie i to zmierzył powinien zacząć działać. Przy odbiorach technicznych taki wynik nie został by dopuszczony i należałoby przespawać złącza i przejrzeć instalację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@Samotnicknapisał(-a)...
PS Menu FB3, jakby były wątpliwości.
A czemu ja nie mam takiego fajnego menu w moim FB3?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
To jest tak, 4 domy razem połączone, kabel idzie góra do każdego z mieszkań
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1 pytanie, co to znaczy górą?
Infrastruktura jest napowietrzna czy doziemna? Do pierwszego idzie po słupach? Może tu jest problem w zależności od np pogody?
Technik to musi zweryfikować.
Szczerze? Już w systemach konsultanci powinni wiedzieć zerwania synchronizacji co jest podstawą do przyjęcia zgłoszenia i uruchomienia techników w terenie
Sesja powinna trwać 10 dni i wszystkie odstępstwa powinny być odpowiednio traktowane.
Sąsiadom też tak działa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1 zlokalizowanie gdzie jest problem dla technika jest bardzo proste. Wystarczy podpiąć miernik mocy u Ciebie w gniazdku a później przy splitterze. Jakie tłumienie ma splitter wynika z jego konstrukcji i łatwo to policzyć jeśli się wie jaki to typ. Trzeba tylko wejść na słup jeśli faktycznie jest instalacja napowietrzna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
Słupami nie idzie, mamy takie poddasze, tam jest pociągnięty kabel, u sąsiadów nie dzieje sie tak, orange widzi tylko kiedy wywala synchronizacje i to wszystko
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1napisał(-a)Słupami nie idzie, mamy takie poddasze, tam jest pociągnięty kabel, u sąsiadów nie dzieje sie tak, orange widzi tylko kiedy wywala synchronizacje i to wszystko
Chcesz nam wmówić że na poddaszu macie cały internet skopiowany i z niego korzystacie???
Pytamy z uporem godnym lepszej sprawy, bo to wszak ty prosisz o pomoc, a nie my, jak masz zrobione przyłącze: kablem w ziemi, czy kablem wiszącym wpowietrzu. A ty odpowiadasz że nie w powietrzu tylko na poddaszu... No zlituj się. Jak nie wiesz co jak nazwać to zrób zdjęcie i pokaż.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@j131napisał(-a)
@isalexalex_1napisał(-a)Słupami nie idzie, mamy takie poddasze, tam jest pociągnięty kabel, u sąsiadów nie dzieje sie tak, orange widzi tylko kiedy wywala synchronizacje i to wszystko
Chcesz nam wmówić że na poddaszu macie cały internet skopiowany i z niego korzystacie???
Pytamy z uporem godnym lepszej sprawy, bo to wszak ty prosisz o pomoc, a nie my, jak masz zrobione przyłącze: kablem w ziemi, czy kablem wiszącym wpowietrzu. A ty odpowiadasz że nie w powietrzu tylko na poddaszu... No zlituj się. Jak nie wiesz co jak nazwać to zrób zdjęcie i pokaż.
Nie, skrzynka ta co rodziela kable jest na dachu jednego z domów, i kable idą z niej poddaszem i trafiają do każdego z domów.