Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2770
  • 10207
  • 54

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać

@isalexalex_1 nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą przedłużką? Żółty patchcord na zdjęciu powinien być wpięty do FB z jednej strony a z drugiej do gniazdka optycznego. Jeśli był za krótki to trzeba było poprosić technika aby podłączył Ci dłuższy. Żadnych przedłużek tam nie ma być bo spada Ci moc sygnału a i tak jesteś już na jego skraju. Poproś technika o wymianę albo kup sobie w sklepie dłuższy patchcord. Kolory i typ wtyczek muszą być identyczne jak w starym. Jak to zrobisz to wtedy podaj moc sygnału. Zobaczymy czy się polepszył. Jeśli nie to technik musi szukać problemu na Sieci. 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 49
  • 0

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać

Podłączałem również pod kabel brz tej przedłużki, również taki sam sygnał. Technikowi ani orange w systemach nic nie wyskakuje

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2770
  • 10207
  • 54

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać

@isalexalex_1 W takim razie zgłoś ponownie że przerywa Ci połączenia. Podaj że moc sygnału jest na granicy bo wynosi blisko -26dBm i często zanika. Generalnie technik jak był u Ciebie i to zmierzył powinien zacząć działać. Przy odbiorach technicznych taki wynik nie został by dopuszczony i należałoby przespawać złącza i przejrzeć instalację. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6626
  • 27168
  • 217

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać


@Samotnicknapisał(-a)

...

PS Menu FB3, jakby były wątpliwości.


A czemu ja nie mam takiego fajnego menu w moim FB3?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 49
  • 0

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać

To jest tak, 4 domy razem połączone, kabel idzie góra do każdego z mieszkań


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14443
  • 59318
  • 723

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać

@isalexalex_1  pytanie, co to znaczy górą? 

Infrastruktura jest napowietrzna czy doziemna? Do pierwszego idzie po słupach? Może tu jest problem w zależności od np pogody? 

Technik to musi zweryfikować. 

Szczerze? Już w systemach konsultanci powinni wiedzieć zerwania synchronizacji co jest podstawą do przyjęcia zgłoszenia i uruchomienia techników w terenie 

Sesja powinna trwać 10 dni i wszystkie odstępstwa powinny być odpowiednio traktowane.

Sąsiadom też tak działa?


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2770
  • 10207
  • 54

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać

@isalexalex_1 zlokalizowanie gdzie jest problem dla technika jest bardzo proste. Wystarczy podpiąć miernik mocy u Ciebie w gniazdku a później przy splitterze. Jakie tłumienie ma splitter wynika z jego konstrukcji i łatwo to policzyć jeśli się wie jaki to typ. Trzeba tylko wejść na słup jeśli faktycznie jest instalacja napowietrzna. 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 49
  • 0

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać

Słupami nie idzie, mamy takie poddasze, tam jest pociągnięty kabel, u sąsiadów nie dzieje sie tak, orange widzi tylko kiedy wywala synchronizacje i to wszystko


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6626
  • 27168
  • 217

Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać


@isalexalex_1napisał(-a)

Słupami nie idzie, mamy takie poddasze, tam jest pociągnięty kabel, u sąsiadów nie dzieje sie tak, orange widzi tylko kiedy wywala synchronizacje i to wszystko


Chcesz nam wmówić że na poddaszu macie cały internet skopiowany i z niego korzystacie???

Pytamy z uporem godnym lepszej sprawy, bo to wszak ty prosisz o pomoc, a nie my, jak masz zrobione przyłącze: kablem w ziemi, czy kablem wiszącym wpowietrzu. A ty odpowiadasz że nie w powietrzu tylko na poddaszu... No zlituj się. Jak nie wiesz co jak nazwać to zrób zdjęcie i pokaż.