- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
Witam, od lipca posiadam światłowód, z którym wiąże się wiele problemów. Zaczeło się jednego dnia, internet przestał działać, mrugała 1 dioda wolno i 3 szybko, później wrócił, tydzień później znów to samo, przyjechał technik, nie mógł znaleźć usterki, ale internet sam wrócili, później znowu to samo i kolejny raz technik, wtedy internet działał ale nawet Orange nie mógł wykryć wady, router był wymieniany, miał ktoś może podobny przypadek? Z góry dziękuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1 istnieje możliwość że gdzieś jest uszkodzony światłowód, lub kiepski spaw, ale to się da sprawdzić, pewnie technik nie szukał dokładnie, bo nie na prawa przerywać, to nie miedziane łącze, co w razie deszczu traci parametry, panel administracyjny FunBox i pokaż parametry światłowodu 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
Użyj Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
Przypadek osobliwy, musisz zgłaszać problemy techniczne z jak największą ilością szczegółów do Orange.
Czy to jest infrastruktura własna Orange czy Orange korzysta z łącz innej firmy (np. z projektu POPC)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1napisał(-a)...
miał ktoś może podobny przypadek?
...
Takie przypadki praktycznie nie zdarzają się. To nie jest normalne. W sume trzy razy w ciągu pięciu miesięcy miałeś zaniki... no właśnie: czego? Rozłączało ci sesję czy sygnał światłowodowy znikał?
Możesz pokazać jakie masz teraz parametry sygnału w modemie (jeśli nie masz zewnętrznego ONT, oczywiście)?
Tak czy owak takie rzeczy zgłaszaj od razu do Orange, wtedy kiedy nie działa, najprościej przez apkę MO - diagnostyka zostanie przeprowadzona automatycznie i w razie potrzeby odpowiednie zgłoszenie będzie zrobione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1 podpisuję się pod przedmówcami, ale zaproponuję coś innego.
Ja bym to niestabilne działanie zgłaszał z uporem maniaka robiąc fotki i screeny z menu modemu pokazujące brak synchronizacji usługi.
W przypadku uciążliwych problemów istnieje możliwość zamówienia instalacji sondy od operatora, która wykaże wszystko...Upieraj się, bo jest taka możliwość..
Druga droga to pomiary reflektometrem, których również możesz zażądać przy wizycie techników. To powinno wykazać buble w sieci ( to o czym wspomnieli koledzy) To z kolei ( po całkowitej utracie cierpliwości) polecam zrobić pismem oficjalnym do operatora- list polecony do Skierniewic
Tu już myślę, że sprawą się zajmą od strony technicznej
Oczywiście są inne aspekty sprawy ze strony techniki. Jeśli masz łącze od innego operatora niż Orange, to schody będą dłuższe i bardziej strome, a dochodzenie swego podobne raczej do prac niejakiego Syzyfa
Jednak nie przesądzajmy....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1 We własnym zakresie możesz wymienić patchcord, chyba, że był wymieniany razem z routerem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
@isalexalex_1 kiedy był technik a wszystko już działało to sam rozumiesz że trudno coś wywnioskować. Która dioda Ci mrugała, od sesji czy od światłowodu? Sprawdź teraz poziom mocy optycznej w FB oraz wtedy gdy Ci przestanie działać. Przyczyn może być kilka od uszkodzonego FB poprzez sieć aż na OLCie kończąc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
Poprostu nie ma dostępu do internetu, a na pc wywala że nie opłacona faktura (wszystko jest opłacone), właśnie ont mam zewnętrzny, i internetu nie było więcej razy, ok 8-10 w ciągu tych 5 miesięcy
@toleknapisał(-a)
Użyj Diagnostyka i zgłaszanie uszkodzeń usług stacjonarnych dostępne w aplikacji Mój Orange
Przypadek osobliwy, musisz zgłaszać problemy techniczne z jak największą ilością szczegółów do Orange.
Czy to jest infrastruktura własna Orange czy Orange korzysta z łącz innej firmy (np. z projektu POPC)?
Zgłaszamy za każdym razem, a infrastruktura jest własna Orange
__________________
*Scaliłem wpisy - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
Masz ONT na własnej infrastrukturze Orange? Czemu tak?
Skoro zgłaszasz to jakie są losy tych zgłoszeń, co Orange odpowiada?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie znają przyczyny, również orange, światłowód co kilka dni postanawia nie działać
Z tym ONT to bardzo dziwnie jest, 4 domy obok siebie, więc tak myślę ze zewnętrzny. kabel idzie górą, każde zgłoszenie kończy się przyjazdem technika, który nie zna powody, pierwszy taz jak był to mierzył kabel, parametry były niższe niż normalnie, wtedy również nie działał
- « Poprzedni
- Następny »