- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od dłuższego czasu mój Internet domowy w Orange zwolnił. Wcześniej speedtest wykazywał 5-6mb/s teraz ledwo 1mb/s. Próbowałem restartu routera, restartu Neostrady, naprawienia problemu w Mój Orange, ale nic nie pomogło. Router to FunBox 2.0 a rodzaj połączenia to xDSL.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Masz zapas marginesu, więc parę Mb/s może Ci wrócić. Pytanie tylko, przez co ucięło Ci prędkość. Jak są problemy na linii, to zadziała automat DLM i ucina prędkość, bo dla niego stabilność linii to podstawa. Zgłoś na infolinię, że rozłączało Ci internet, by przyjrzeli się linii i zresetowali ją, by prędkość Ci wróciła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości Internetu domowego
Masz ADSL, prawdopodobnie umowa do 20mb/s.
Czy zgłaszałeś reklamację do BOK?
Czy połączenie jest stabilne czy często zrywa?
Czy mógłbyś pokazać parametry linii z menu modemu?
Prawdopodobnie połączenie między modemem a centralą jest słabsze niż bywało, trudno powiedzieć dlaczego. Ktoś pewnie coś podpowie, jeśli podasz więcej szczegółów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości Internetu domowego
Jeszcze tego nie zgłosiłem. Połączenie jest stabilne. Załączam parametry.
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości Internetu domowego
@sileqeq spadek prędkości może być związany ze wzrostem tłumienia linii. Wiadomo, że się nie wydłużyła, ale kiepskie zlacze czy spadek jakości kabla może zwiększając tłumienie linii zmniejszyć transfer.
Modemy niestety nie mają tego pomiaru w menu. Zapytaj o to na czacie w poniedziałek. To wszystko wyjaśni.
Może to być jeszcze uszkodzenie portu na centrali i dlatego poproś o jego restart i natychmiast zrób pomiar.
Napisz, a powiemy co i jak.
Opisz instalacje w domu. Ile gniazdek, jaki kabel, ziemne przyłącze czy podwieszane?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Masz zapas marginesu, więc parę Mb/s może Ci wrócić. Pytanie tylko, przez co ucięło Ci prędkość. Jak są problemy na linii, to zadziała automat DLM i ucina prędkość, bo dla niego stabilność linii to podstawa. Zgłoś na infolinię, że rozłączało Ci internet, by przyjrzeli się linii i zresetowali ją, by prędkość Ci wróciła.