Spadek jakości lini VDSL

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Spadek jakości lini VDSL

@gacek585Zgloś sprawe przez konto Mój Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32938
  • 39734
  • 1397

Spadek jakości lini VDSL

Napisz zgłoszenie o zmianę profilu synchronizacji na wyższą. Może coś się uda, ale może.

 

Usługa i tak działa w widełkach gwarantowanych umową.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 1

Spadek jakości lini VDSL

Ale tam nie ma takiej opcji. Co mam wybrać?

Jest brak połączenia, przerywa połączenie, internet wolno działa.

Po tym automat sprawdza łacze.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Spadek jakości lini VDSL


gacek585 napisał(-a):

Ale tam nie ma takiej opcji. Co mam wybrać?

Jest brak połączenia, przerywa połączenie, internet wolno działa.

Po tym automat sprawdza łacze.


@gacek585 Przerywa połącznie z internetem.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 1

Spadek jakości lini VDSL

Taki opis będzie OK?

"Witam. Coś się dzieje z linią. Po raz kolejny margines szumu spadł z 10 do 6 co wskazuje na spadek jakości lini vdsl. Chciałbym uniknać sytuacji w której kolejny raz automat podniesie margines kosztem synchronizacji. Pozdrawiam."

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Spadek jakości lini VDSL

@gacek585 Tak wystarczyEmotikon: SzczęśliwyCzekam na info w tej sprawie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 36
  • 26
  • 0

Spadek jakości lini VDSL

I cała zabawa z orange usługa dla ludzi o mocnych nerwach i małych wymaganiach lub dla tych co nie mają wyboru, teraz niby orange światłowód wynalazło to dopiero musi nie działać i podejście ich bok w stylu "klient sie uprze i mu dej a skond wezna jak ni mom" 

 

mam nadzieje ze nigdy juz mnie tak nie zaćmi by brać usługi od tych dziadów....

 

nigdy nie miałem dużych wymagań ale jeśli chodzi o internet orange w wersji VDSL to mega pomyłka - mnie np. podłączyli do zepsutego portu w szafie i przez 3 miesiące się z nimi bujałem...sprawdzili wszystko i wszędzie tylko nie u siebie bo w tej sieci z góry zakłada się że klient jest winny


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 1

Spadek jakości lini VDSL

A więc tak.

Dzisiaj zgłosiłem również problem z telewizją . Podczas obciązenia łącza na kompie (youtube lub pobieranie) piseloza na TV niesamowita. Reklamacje składałem przez telefon i dziwo po kilku minutach odzwoniła pani i umówiła techników na 15. Przyjechali i podczas naprawiania telewizji łącze się zapieło na ponad 42000 i margines około 9. Czyli mozna powiedzieć że wróciło w miarę do normy.

Niestety problem z telewizją jest nadal , walczyli 2h , wymieniali routery , dekodery, zmienili port w centrali , czyścili styki i TV dalej szwankuje. Dali w końcu spokój i przekaża problem dalej bo już zabrakło im pomysłów.

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 36
  • 26
  • 0

Spadek jakości lini VDSL

wow i tak to pewnie niestety potrwa u Ciebie, teraz przyjadą nad-technicy naprawdę z orange i tez nic nie zrobią...a na końcu dostaniesz rekompensate (oczywiście jak się upomnisz) np całe 2zł będziesz mógł sobie kupić zapałki bo na zapalniczkę nie starczy


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 1

Spadek jakości lini VDSL

Zobaczymy co dalej wymyślą z tą telewizją , ale ważne że margines sie podniósłi synchro troche wstało.