- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandalyczne poziom obslugi
Witam,
pierwsza zamówienia na internet domowe zrobione przez internet 1go listopada.
Została anulowana i nie dostalem zadnego informacji dlaczego!!!
druga zamówienia zrobiona 5go listopada telefonicznie .
od tego czasu (37 DNI) dalej nie był Instalacja
od 3 tygodnie codziennie dzwonię, codzienne kogoś innego, i NIKT nie reaguje, NIKT sie nie interesuje.
Codzienne sluchac to samo , eskalacja , oddzwonimy!
Brzmi juz jak zart!
Jak mozna tak traktowac nowe klient?
Jak to jest mozliwe ze 40 dni po zamowienia ktore jest technicznie mozliwa , NIKT nie ma zadnego odpowiec dla klienta?
Czy tutaj sie znajdzie ktokolwiek ktore by pomoglo , bo tak dalej sie nie da!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandalyczne poziom obslugi
Mogę jedyni współczuć niemiłego potraktowania nowego klienta przez sieć Orange.
Niestety zdarzają się takie sytuacje.
Można jeszcze spróbować wywołać pracowników Orange, np: @sebaswiderski @RaDo_sny @Jarek , którzy zaglądają na forum NO. Może oni swoimi kontaktami coś ruszą w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandalyczne poziom obslugi
Dzieki za info!
@sebaswiderski @RaDo_sny @Jarek Bardzo prosze o Pomoc, bo telefonicznie juz nic sie nie da!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandalyczne poziom obslugi
@rothyypostaram się ogarnąć temat. Odpisz mi tylko na priv.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandalyczne poziom obslugi
Cześć rothyy,
Zanim dasz się złapać w szpony Orange - zastanów się nad Twoim przypadkiem oraz przyjrzyj się mojemu:
Od 2 tygodni jest awaria, która odcięła mnie od Internetu. Właśnie zostałem poinformowany, że naprawa potrwa co najmniej kolejne 2 tygodnie.
Jak wygląda rekompensata na wypadek odcięcia na miesiąc od internetu - propozycja doładowania do tel. komórkowego 10GB.
Moja prośba o modem LTE + internet mobilny w rozmiarze pozwalającym emulować łącze stacjonarne - został zlekceważony przez wielu konsultantów.
###> Jesteś w lepszej sytuacji - nie masz jeszcze podpisanej umowy. <###
To tak ku przestrodze....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandalyczne poziom obslugi
Zgłoś reklamację o obniżenie abonamentu na czas awarii BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandalyczne poziom obslugi
Sprawa dotyczy światłowodu i jego podłączenia . Żeby uprosic się Orange o przyjazd monterów i zlecenie zamówienia musiałem chyba 15 razy dzwonić na infolinię choć podczas podpisywania umowy podpisywane dekralacje że jak powstanie to jestem w 1 kolejności tak mnie zapewniano okazało się że nie. Każdy doradca mówił teraz co innego że nie można podlaczyc i takie tam tylko jeden Pan z działu technicznego był kompetentny i złożył zamówienie i stwierdził że jest możliwość . Przyjechali technicy do puszki stwierdzili to samo. Ostatnio ustawiali skup . Dziś miał być montarz po między 17-20. Wczoraj dzwoniono w sprawie potwierdzenia i że dziś przed nim będzie do mnie ktoś dzwonił . Ale oczywiście nikt nie dzwoni nie wiem czy ktoś przyjedzie . Dzwoniąc na infolinię otrzymałem wiadomość że wyslecie do nich zapytanie ale oczywiście nie można z nimi połączyć się . Konsultant był gburowaty. I takie pytanie czy ktoś mi anuluj to co wydzwonilem ponad abonament przez niekompetencjie konsultantów , nawet jak złożyłem skargę nie dostałem odpowiedzi na nią? Czy Ci montarzy np pojawia się w końcu w poniedziałek w takich godzinach czy będę przesunięty za 2 tyg. czy ile bo jest 19 ich nie ma A przy podlaczeniu im się zejdzie około 2 godzin ? Czy w końcu rącza zadzwonić, czy ja dalej mam nabijać sobie rachunek?