Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Skandalyczne poziom obslugi


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Skandalyczne poziom obslugi

Witam,

 

pierwsza zamówienia na internet domowe zrobione przez internet 1go listopada.

Została anulowana i nie dostalem zadnego informacji dlaczego!!!

 druga zamówienia zrobiona 5go listopada telefonicznie .

od tego czasu (37 DNI) dalej nie był Instalacja

 

od 3 tygodnie codziennie dzwonię, codzienne kogoś innego, i NIKT nie reaguje, NIKT sie nie interesuje.

Codzienne sluchac to samo , eskalacja , oddzwonimy!

 

Brzmi juz jak zart! 

Jak mozna tak  traktowac nowe klient?

Jak to jest mozliwe ze 40 dni po zamowienia ktore jest technicznie mozliwa , NIKT nie ma zadnego odpowiec dla klienta?

 

Czy tutaj sie znajdzie ktokolwiek ktore by pomoglo , bo tak dalej sie nie da!

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Skandalyczne poziom obslugi

Mogę jedyni współczuć niemiłego potraktowania nowego klienta przez sieć Orange.

Niestety zdarzają się takie sytuacje. 

Można jeszcze spróbować wywołać pracowników Orange, np: @sebaswiderski @RaDo_sny @Jarek , którzy zaglądają na forum NO. Może oni swoimi kontaktami coś ruszą w tej sprawie.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Skandalyczne poziom obslugi

Dzieki za info!

 @sebaswiderski @RaDo_sny @Jarek Bardzo prosze o Pomoc, bo telefonicznie juz nic sie nie da!

 


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Skandalyczne poziom obslugi

@rothyypostaram się ogarnąć temat. Odpisz mi tylko na priv.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 101
  • 0

Skandalyczne poziom obslugi

Cześć rothyy,

 

Zanim dasz się złapać w szpony Orange - zastanów się nad Twoim przypadkiem oraz przyjrzyj się mojemu:

Od 2 tygodni jest awaria, która odcięła mnie od Internetu. Właśnie zostałem poinformowany, że naprawa potrwa co najmniej kolejne 2 tygodnie.

Jak wygląda rekompensata na wypadek odcięcia na miesiąc od internetu - propozycja doładowania do tel. komórkowego 10GB.

Moja prośba o modem LTE + internet mobilny w rozmiarze pozwalającym emulować łącze stacjonarne - został zlekceważony przez wielu konsultantów.  

 

###> Jesteś w lepszej sytuacji - nie masz jeszcze podpisanej umowy. <###

To tak ku przestrodze....

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Skandalyczne poziom obslugi

Zgłoś reklamację o obniżenie abonamentu na czas awarii BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Skandalyczne poziom obslugi

Sprawa dotyczy światłowodu  i jego podłączenia  . Żeby  uprosic  się Orange  o przyjazd monterów i zlecenie zamówienia musiałem chyba 15 razy dzwonić  na infolinię choć  podczas podpisywania umowy podpisywane dekralacje  że jak powstanie to jestem w 1 kolejności tak mnie zapewniano okazało się że nie. Każdy doradca mówił teraz co innego że nie można podlaczyc i takie tam tylko jeden Pan z działu  technicznego był kompetentny i złożył zamówienie i stwierdził że jest możliwość  . Przyjechali technicy  do puszki stwierdzili to samo. Ostatnio ustawiali skup . Dziś miał być  montarz  po między 17-20. Wczoraj dzwoniono w sprawie potwierdzenia i że dziś przed nim będzie do mnie ktoś dzwonił  . Ale oczywiście  nikt nie dzwoni  nie wiem czy ktoś przyjedzie . Dzwoniąc na infolinię  otrzymałem wiadomość  że wyslecie do nich zapytanie  ale oczywiście  nie można z nimi połączyć  się  . Konsultant był gburowaty. I takie pytanie czy ktoś mi anuluj  to co wydzwonilem ponad abonament przez niekompetencjie  konsultantów , nawet jak złożyłem skargę nie dostałem odpowiedzi na nią? Czy Ci montarzy  np pojawia się w końcu w poniedziałek w takich godzinach czy będę przesunięty za 2 tyg. czy ile   bo jest 19 ich nie ma A przy podlaczeniu im się zejdzie około 2 godzin ? Czy w końcu rącza  zadzwonić, czy ja dalej mam nabijać  sobie rachunek?