- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Panowie powiem tak kabel słup-puszka jest od nowości nic nie było robione z tym i ma z 20 lat lub wiecej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo: i kiedykolwiek internet na tym kablu osiągał zgodne z umową parametry??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@slav72 Oczywiście i dlatego proponuję małe śledztwo na słupie i rozmowę z monterami. Jednak ważne, aby się do niej przygotować...i wiedzieć czego się chce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@j131 1,5Mb/sek to i na przysłowiowym sznurku pójdzie...sugeruje test monterski na słupie, bo tam dopiero się przekonamy ile tracimy na tej elektrycznej instalacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Czy kiedykolwiek działało zgodnie z umową szczerze nie wiem...Panowie będę dzwonić na infolinię bo chyba to pozostaje doradzcie proszę jak to zgłosić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo: najprościej chyba zgłosić jako awarię internetu. Niech zaczną sprawdzać, w którymś momencie powinni przysłać montera. To generalnie może trochę potrwać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Dzwoniłem na infolinię gadałem z Botem, i bot stwierdził jakąś awarię właśnie przyszedł SMS z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia zobaczymy będę informować co i jak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo podczas zgłoszenia konsultant będzie widział w systemie parametry liniowe i to z jaką prędkością zapina się modem. Na tym musisz bazować. Poproś o kontrolę linii pod tym kątem i zapytaj o tłumienie linii. Konsultant to musi widzieć, a to ważna informacja. Przekaż to nam. Podpowiemy co dalej z tym zrobić. Zaznacz, że przy obsłudze reklamacji żądasz analizy sieci w domu, bo masz uwagi w stosunku do jej poprawnego wykonania przez monterów. Zrób też koniecznie to słupowe śledztwo. Ważne ,gdzie ten elektryk się kończy, bo od tego zależy to, co polecisz monterów do wymiany, kiedy przyjadą. Informuj nas o postępach w negocjacjach reklamacyjnych z operatorem. Pomożemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Ok Bede informować na bieżąco co i jak Dziękuję bardzo za uwagi i pomoc 🍻