Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Słaby Internet

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Guru **
  • 8466
  • 28242
  • 373

Słaby Internet

@Burillo od tego jesteśmy...jaki zrobisz analizę zamieść fotki słupowe, a przed wizytą techników podpowiemy jak z nimi rozmawiać...


Poziom 18, Komentator
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet

Sprawdził na infolinię konsultant i mam takie dane parametry liniowe pobieranie 1.5 wysyłanie 0.8 (W styczniu podobno pobieranie było w granicach 6) zapinanie  routera 1.5 

Tłumienie 76.6

Zaznaczyłem konsultantowi  że jak przyjadą technicy żeby sprawdzili kabel idący do domu z słupa bo ma ponad dwadzieścia lat zdjęcia kabla podeślę niedługo


Poziom 18, Komentator
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet


20210406_131307.jpg

Poziom 18, Komentator
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet


20210406_131422.jpg

Poziom 18, Komentator
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet

Na jednym ze zdjęć coś jest na kablu idącego do mojego słupa zaznaczyłem na czerwono 


20210406_131316~2.jpg

Poziom 18, Komentator
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet

Po telefonie na infolinię mam takie dane w routerze


Screenshot_20210406-132155_Chrome.jpg

Poziom 31, Ekspert
  • 2923
  • 8814
  • 85

Słaby Internet

@Burillo: cud to może nie jest ale teraz parametry wyglądają znacznie sensowniej.


Poziom 18, Komentator
  • 44
  • 112
  • 0

Słaby Internet

Nienwien jak to interpretować bo dziwne że się poprawiło po telefonie bo chyba obiektywem aparatu w telefonie nie naprawiłem tego😂


Poziom 31, Ekspert
  • 2923
  • 8814
  • 85

Słaby Internet

@Burillo: nie, oni naprawdę mogą od siebie manewrować parametrami linii. Tak że między Twoim zgłoszeniem awarii a poprawą parametrów linii jest zupełnie logiczny związek przyczynowo-skutkowy. Pytanie czy to jest wszystko co mozna z tej linii wycisnąć. Na pewno @agat13 coś zasugeruje, być może monter na miejscu coś poradzi. Ale jeśli do centralki jest daleko to może być też tak że to jest wszystko co się da wyciągnąć.


Poziom 37, Guru **
  • 8466
  • 28242
  • 373

Słaby Internet

@Burillo konsultant zrobił restart portu i parametry od razu podskoczyły na bardziej sensowne. Wzrosła jednak liczba błędów, co niepokoi i to trzeba obserwować. Większa prędkość  przy słabej linii powoduje ich wzrost, niestety. Do domu podwieszony jest prawidłowy kabel telefoniczny z linką nośną ( o ile dobrze widzę, taki czarny jakby w przekroju ósemka 😎 ) co jest pozytywne. Musisz prześledzić, bo gdzieś łączy się z tym elektrycznym pod tynkiem. Musisz to miejsce znaleźć i od niego wymienić instalację do domu na nową. Będzie wtedy lepiej. Co prawda to 70dB tłumienia to jakieś abstrakcyjne , ale to co zaznaczyłeś na czerwono, to prowizoryczne złącze, które trzeba wymienić jeśli Twoja linia biegnie tym kablem między słupami.

Sam widzisz, że można i nawet trzeba reklamować i działać, bo są wyniki