- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo od tego jesteśmy...jaki zrobisz analizę zamieść fotki słupowe, a przed wizytą techników podpowiemy jak z nimi rozmawiać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Sprawdził na infolinię konsultant i mam takie dane parametry liniowe pobieranie 1.5 wysyłanie 0.8 (W styczniu podobno pobieranie było w granicach 6) zapinanie routera 1.5
Tłumienie 76.6
Zaznaczyłem konsultantowi że jak przyjadą technicy żeby sprawdzili kabel idący do domu z słupa bo ma ponad dwadzieścia lat zdjęcia kabla podeślę niedługo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Na jednym ze zdjęć coś jest na kablu idącego do mojego słupa zaznaczyłem na czerwono
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo: cud to może nie jest ale teraz parametry wyglądają znacznie sensowniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Nienwien jak to interpretować bo dziwne że się poprawiło po telefonie bo chyba obiektywem aparatu w telefonie nie naprawiłem tego😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo: nie, oni naprawdę mogą od siebie manewrować parametrami linii. Tak że między Twoim zgłoszeniem awarii a poprawą parametrów linii jest zupełnie logiczny związek przyczynowo-skutkowy. Pytanie czy to jest wszystko co mozna z tej linii wycisnąć. Na pewno @agat13 coś zasugeruje, być może monter na miejscu coś poradzi. Ale jeśli do centralki jest daleko to może być też tak że to jest wszystko co się da wyciągnąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo konsultant zrobił restart portu i parametry od razu podskoczyły na bardziej sensowne. Wzrosła jednak liczba błędów, co niepokoi i to trzeba obserwować. Większa prędkość przy słabej linii powoduje ich wzrost, niestety. Do domu podwieszony jest prawidłowy kabel telefoniczny z linką nośną ( o ile dobrze widzę, taki czarny jakby w przekroju ósemka 😎 ) co jest pozytywne. Musisz prześledzić, bo gdzieś łączy się z tym elektrycznym pod tynkiem. Musisz to miejsce znaleźć i od niego wymienić instalację do domu na nową. Będzie wtedy lepiej. Co prawda to 70dB tłumienia to jakieś abstrakcyjne , ale to co zaznaczyłeś na czerwono, to prowizoryczne złącze, które trzeba wymienić jeśli Twoja linia biegnie tym kablem między słupami.
Sam widzisz, że można i nawet trzeba reklamować i działać, bo są wyniki