- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Umowa zawarta w salonie na internet domowy.
Jak ustosunkować się do tego punktu w regulaminie:
14. Mogą państwo wypowiedzieć umowę:
3) natychmiast jeżeli rozpoczęliśmy jeszcze świadczonia usługi.
Sprawa z technikami mającymi zamontować przyłącze jest w toku, trzeba czekać na zgodę współwłaścicieli budynku na którym będą przymocowywane kable.
Z tego co rozumiem w takiej sytuacji mam prawo rozwiązać umowę bez konsekwencji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powołaj się na art 57 pkt6 Prawa Telekomunikacyjnego: https://www.lexlege.pl/prawo-telekomunikacyjne/art-57/
W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, związanego z ulgą przyznaną abonentowi, wysokość roszczenia z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta, nie może przekroczyć wartości ulgi przyznanej abonentowi pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Roszczenie nie przysługuje w przypadku rozwiązania przez konsumenta umowy przed rozpoczęciem świadczenia usług, chyba że przedmiotem ulgi jest telekomunikacyjne urządzenie końcowe.
Ew. może jak w salonie nie chcą przyjąć pisma, to zrób skan lub zdjęcie i wyślij przez czat? Możesz też przez pocztę, adres do korespondencji Orange to:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przed świadczeniem usług
@Jagoda307 Tak możesz umowie zerwać bez konsekwencji jeśli operator pod podany adresem nie może świadczyć usługi , lub przed jej rozpoczęciem .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przed świadczeniem usług
Przykładowa interpretacja: umowę podpisujesz dziś, a instalację umawiasz za tydzień. Zanim nie dojdzie do instalacji - masz prawo zrezygnować z umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przed świadczeniem usług
Jak zatem odnieść się do obsługi Oragne w salonie, która zapiera się i upiera, że nie ma technicznych możliwości wypowiedzenia teraz umowy? Odesłano mnie z kwitkiem dwa razy, twierdząc że nie mogę rozwiązać podpisanej umowy w salonie, choć przytaczałam w.w. punkt w regulaminie.
Czy mogę obejść salon i wysłać droga pisemną wypowiedzenie umowy gdzieś do centrali?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przed świadczeniem usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przed świadczeniem usług
Nie doszło do instalacji, umowa była na internet "na kablu" który mieli założyć technicy. Jest teraz problem bo musi być zgoda wszystkich współwłaścicieli budynku. Trzeba będzie piąć 60metrow kabla by dojść do mojego mieszkania.
Nie chce by tak to się odbywało, gdybym wiedziała, że tak to będzie wyglądało nie zgodziłabym się na to.
Ale technicy nie zamknęli tego zamówienia tzn jest ono jakby nadal w montowaniu i chyba o to obsłudze Orange chodzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przed świadczeniem usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przed świadczeniem usług
Oferta tylko na internet.
Nie brałam nic, żadnych urządzeń. Jak zapytałam w salonie co z routerem-urządzeniem to powiedziała że technik podczas montowania wszytsko będzie miał.
Internet 59.99 zł/mies + jednorazowo za aktywację 49.99
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powołaj się na art 57 pkt6 Prawa Telekomunikacyjnego: https://www.lexlege.pl/prawo-telekomunikacyjne/art-57/
W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, związanego z ulgą przyznaną abonentowi, wysokość roszczenia z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta, nie może przekroczyć wartości ulgi przyznanej abonentowi pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Roszczenie nie przysługuje w przypadku rozwiązania przez konsumenta umowy przed rozpoczęciem świadczenia usług, chyba że przedmiotem ulgi jest telekomunikacyjne urządzenie końcowe.
Ew. może jak w salonie nie chcą przyjąć pisma, to zrób skan lub zdjęcie i wyślij przez czat? Możesz też przez pocztę, adres do korespondencji Orange to:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy przed świadczeniem usług
Dziękuję za informację.
Chciałabym aby odbyło się to jak najszybciej, jednak salon zdecydowanie odpada, nie chce ponownie użerać się z tamtejszą obsługą, która rzecz jasna powinna prawo jakie wymieniłeś znać i stosować...
Jaką w takim przypadku formę wypowiedzenia wybrać? Jaka forma złożenia wypowiedzenia jest najkorzystniejsza?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »