Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32770
  • 38732
  • 1388

Reklamacja

Jeśli usługa nie działa prawidłowo, bez sensu odwoływać wizytę. W innych firmach są takie same opłaty tylko o nich tak jawnie nie informują. Jeśli rozłącza Ci internet, to nie da się korzystać. Sprawdzonym tylko czy to nie problem z urządzeniami końcowymi.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 1

Reklamacja

Orange/asysta.

 

Czy zakurzone router, to moja wina?

Tak. 

Czy router w złym miejscu, to moja wina?

Tak. 

Czy urządzenie, które dostałem jest niesprawne, bo pewnie dostałem używane wcześniej i już nie da rady?

Pewnie, Tak. 

 

Czy informacja o tym gdzie co ma stać i jak być podłączone, to naprawa - 129 zł? 

Tak. 

 

To nie jest odosobniony przypadek. 

Wiele osób to zgłasza. 

 

Ponawiam pytanie i w razie możliwości uprzejmie proszę o odpowiedź. 

 

Ile czasu mam na odstąpienie od umowy - abonament na telefony i nowy numer, dla firm.

 

Pozdrawiam 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14215
  • 58434
  • 706

Reklamacja

@Idea Kiedy i w jaki sposób zawarta umowa (salon, net-strona i kurier)?

Co do pytań i odpowiedzi w pierwszej części-możemy dyskutować..

P.S. jeśli umów zawarta w salonie nie odstapisz.. jeśli przez stronę ,to 14 dni i zwrot nieużywanego sprzętu


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 1

Reklamacja

Umowa zawarta przez telefon, prawdopodobnie kurier dostarczył( jestem osobą upoważnioną przez właściciela firmy - właściciel jest na urlopie).

03.09.2020 na email przyszły informację o usługach i cenniku, również tych, których nie chcemy, ale jak to ujął konsultant musimy, tylko "proszę pamiętać, żeby zrezygnować z usługi..." po 3 miesiącach o ile pamiętam bo będzie trzeba płacić. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32770
  • 38732
  • 1388

Reklamacja


@Ideanapisał(-a)

Orange/asysta.

 

Czy zakurzone router, to moja wina?

Tak. Tak, bo zakres zwykłych czynności życia codziennego.

Czy router w złym miejscu, to moja wina?

Tak. Nie, bo wszystko co do routera odpowiada operator. Za router trzeba testować na kablu.

Czy urządzenie, które dostałem jest niesprawne, bo pewnie dostałem używane wcześniej i już nie da rady?

Pewnie, Tak. Jeśli to modem dzierżawiony, to Orange usuwa usterki. Jeśli to modem na własność, można reklamować w salonie.

 

Czy informacja o tym gdzie co ma stać i jak być podłączone, to naprawa - 129 zł? 

Tak. 

 

To nie jest odosobniony przypadek. 

Wiele osób to zgłasza. Wiele osób, że tego nie zgłasza 🙂

 

Ponawiam pytanie i w razie możliwości uprzejmie proszę o odpowiedź. 

 

Ile czasu mam na odstąpienie od umowy - abonament na telefony i nowy numer, dla firm.

W przypadku umów na firmę, to odstępienie 14 dni Cię nie obowiązuje wcale.

 

Pozdrawiam 


 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14215
  • 58434
  • 706

Reklamacja

@Idea Liczy się data z umowy. Wycofuję to 14 dni. Dla firm obowiązuje od razu po podpisaniu. @Piotrekk85  ma rację


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32770
  • 38732
  • 1388

Reklamacja

Odstąpić od umowy na firm można tylko jak się zamawiało na www wybierając dedykowaną ofertę bez lojalki dla firm. Przy zamówieniu przez telefon wg mojej wiedzy takiej oferty nie ma.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 1

Reklamacja

Ok. 

Dziękuję za informację i pomoc. 

Temat zamykam. 

 

Pozwolicie ze podsumuje:

 PŁAĆ, za to że ŻYJESZ - PŁAĆ.

 Coś nie działa - PŁAĆ.

 Płacisz za usługę, której nie  otrzymujesz - nie szkodzi, PŁAĆ jeszcze więcej.

 Masz jakiś problem - PŁAĆ, a "my", Ci udowodnimy, że nie masz racji i tak nic "nam" nie zrobisz.

 

PŁAĆ! 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32770
  • 38732
  • 1388

Reklamacja

Ja jednak polecam walczyć o swoje. I tyle.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14215
  • 58434
  • 706

Reklamacja

@Piotrekk85 Racja. Można dochodzić praw w trybie reklamacji ( jak to zrobił mój znajomy)