Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 1

Reklamacja

Szanowni Państwo, 

 

Takie rzeczy robią tylko... 

Zgłosiłem reklamację na internet stacjonarny. Od 2 lat korzystam, przez ten czas non stop, zrywanie połączenia, ogromne opóźnienia, straty pakietów itd. Działo się to przez cały okres, natomiast sporadycznie, od dwóch miesięcy dzieje się to non stop. Rozumiem przeciążenia i byle jaką infrastrukturę. Tylko co mi do tego? Oferujecie usługi, których nie jesteście w stanie zapewnić. 

 

Po zgłoszeniu reklamacji na internet oraz na pracownika, który się ze mną rozłączył, podczas polaczenia, otrzymałem wiadomość :

 

Przyjęliśmy zgłoszenie nr *********. Zrealizujemy je do 45h. Jeśli ustalimy, że przyczyna uszkodzenia leży po Twojej stronie, naliczymy 49 zł za diagnozę lub nieodwołanie wizyty, lub 129 zł za naprawę. Więcej na orange.pl/asysta. Pozdrawiamy, Orange. 

 

Nie dość że zrobiliście 0 700 z infolinii to jeszcze mnie straszycie. 

 

Jesteśmy w Orange jeszcze od czasów idei. To uwłacza godności człowieka. Ile razy przez tych ładnych naście lat, nie zgadzały się FV czy płatności. Zamówiłem internet i telewizję - wbrem mojej woli i deklaracji, dołożyliście mi "wzmacniacz internetu" mimo mojego wyraźnego sprzeciwu. Teraz płać! 

Konsultaci, którzy mataczyli, miało być za 1 zł, okazało się że za 99 zł. 

Miało być free, ale nie - PŁAĆ. 

 

Przyjdzie albo nie przyjdzie człowiek, który zależnie od nastroju, humoru powie ze moja wina albo nie - nie oszukujmy się.

Zobaczy kurz - moja wina. 

Uzna że w złym miejscu stoi router - moja wina. 

 

Co mogę zrobić?

UOKiK?

Chyba tylko grzecznie zapłacić i przeprosić że żyje. 

Albo płacić za coś, czego nie otrzymuje. 

Czy jak kupujecie pieczywo w sklepie i dostajecie spleśniałe to płacicie za to? 

 

 

Suma sumarum, straciliście kolejnego klienta, Ja do was nie wrócę i jak najszybciej rezygnuje.

 

Dysonans pozakupowy. 

Z poważaniem 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 1

Reklamacja

Ok. 

Dziękuję za informację i pomoc. 

Temat zamykam. 

 

Pozwolicie ze podsumuje:

 PŁAĆ, za to że ŻYJESZ - PŁAĆ.

 Coś nie działa - PŁAĆ.

 Płacisz za usługę, której nie  otrzymujesz - nie szkodzi, PŁAĆ jeszcze więcej.

 Masz jakiś problem - PŁAĆ, a "my", Ci udowodnimy, że nie masz racji i tak nic "nam" nie zrobisz.

 

PŁAĆ! 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

22 ODPOW. 22

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19629
  • 56850
  • 774

Reklamacja

@Idea jeżeli zechcesz na forum poczytać podpowiedzi osób, co można by było zrobić, to może wspólnymi siłami uda się poprawić jakość korzystania z internetu, przynajmniej do zakończenia umowy. Zakończenie przed czasem będzie skutkowało karą. Podobny temat był kilka dni temu wałkowany ze zrywaniem połączenia.

https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Problemy-z-neostrad%C4%85/m-p/225357

Przykro, że taka sytuacja Ciebie dotknęła.

 

Na początek jak byś mógł wrzucić screena z parametrami synchronizacji linii z routera. Wejście do menu routera masz podane na etykiecie routera pod spodem. Podaj również, jaki jest stan kontrolek podczas zerwania połączenia, najbardziej małpki @.

 

Warto również wymienić router. Trzeba zgłoszenie zrobić na infolinii i poprosić o wymianę routera. Następnie z routerem udać się do salonu i go wymienić.

 

To są propozycje, co można na początek zrobić o ile chcesz podjąć próbę poprawienia internetu i dociągnięcia umowy do końca. Wybór należy do Ciebie. Kilka chętnych osób znajdzie się na NO, aby spróbować pomóc Tobie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Reklamacja

@Idea Popieram @ketrasaArtur 

Zgłaszam się do pomocy, poproszę o dokładny opis sprzętu że screenami z menu


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32777
  • 38780
  • 1388

Reklamacja

Zaakceptowałeś cennik usług serwisowych przy podpisywaniu umowy. Informacje w smsie są czysto przypominawcze. Proponuję ściągnąć aplikację mój funbox na smartfona (o ile masz router dzierżawiony od Orange) gdzie możesz samodzielnie wykonać diagnostykę usług.

Na przyszłość jeśli nie chcesz dzwonić na infolinię, zgłoszenie usterki można dokonać bezpłatnie na czacie na stronie https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml - piszesz na forum, więc masz w razie wu alternatywny internet.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Reklamacja

@Piotrekk85 Właśnie między innymi dlatego zgłosiłem pomysł konsultacji dla tego typu spraw na forum zanim wezwiemy technika i będziemy zmuszeni zapłacić 49 zł. Ten przypadek idealnie pokazuje , że to, co twierdze na forum od dawna (zrób testy usługi samodzielnie i wyklucz wszelakie możliwe usterki na swoim podwórku) jest dobra droga do niepłacenia za konsultacje operatora i naliczenie opłat za problem po naszej stronie...Jestem gotów poświęcić czas dla takiej akcji


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32777
  • 38780
  • 1388

Reklamacja

Jeśli ktoś korzysta z modemów dzierżawionych Orange, pracownicy contact center Orange mają dostęp do logów i statystyk usługi. Sytuacja jest wątpliwa, gdy logów brak. Obecnie Orange wysyła te informacje smsem hurtem do wszystkich co dla niektórych bywa stresujące.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 1

Reklamacja

Dzięki za odzew. 

 

Nijak jednak ma się to do rzeczywistości, nieuczciwych praktyk. 

 

Powiedzcie mi proszę, na tego sms mam odpowiedzieć, że nie chce technika?

Co napisać w treści. 

Umowa kończy się za 3 miesiące. 

Pozdrawiam 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19629
  • 56850
  • 774

Reklamacja

@Idea jeżeli masz alternatywny internet, np światłowód od dostawcy lokalnego, to możesz nową umowę podpisać z lokalnym dostawcą, natomiast umowę na internet od Orange rozwiązać przed terminem. Kara za rozwiązanie umowy 3 miesiące przed terminem wyniosłą u mnie niecałe 100 PLN.

 

Jeżeli nie masz innego dostawcy, to zostaje dalej drążenie tematu z internetem od Orange. Zanim jednak odwołasz technika, najpierw wrzuć screeny z parametrów linii z menu routera. Dopiero będzie można coś więcej doradzić.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Reklamacja

@Idea Na razie nie odpowiadaj. Mamy chwilę czasu, więc jak masz chęć popracować nad analizą obecnych problemów z netem, zapraszamy. Zrezygnować zawsze zdążysz, ale czy  masz alternatywę? Jeśli jest w okolicy inny dostawca OA to warto przemyśleć, ale jeśli masz się np. przełączyć na internet mobilny (też nie wiesz jak działa i czy cały dom zasilisz) to warto troszkę wysiłku włożyć w obecne łącze. Poza tym, czasem udaje się poprawić stan linii i świadomości abonenta. Ważne, aby wiedzieć na tyle o usłudze, aby rozmawiać z operatorem jak równy z równym...jak partner, a nie jak nieświadomy laik

 

P.S (Dodane później) Zwróć uwagę, że dwóch z nas mówi jednym głosem niezależnie od siebie. Wniosek: coś jest w tym, co piszemy i czasem udaje nam się naprawdę pomóc


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 1

Reklamacja

Mogę przebierac między dostawcami.

Technik właśnie się że mną skontaktował - odwołałem wizytę.

Umowa kończy się na początku grudnia. 

 

Sprawdzę w umowie kiedy i za ile (PŁAĆ) mogę rozwiązać. 

 

Dziękuję za odpowiedzi. 

 

Mam jeszcze jedno pytanie. 

Świeżo co przedłużyliśmy umowę na 3 numer plus jeden nowy. Oczywiście wszystko na odległość. 

Ile ma czasu na odstąpienie od umowy?

 

Jeszcze raz bardzo dziękuję i miłego dnia Wam życzę.