Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja na Orange


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Reklamacja na Orange

Żadna firma nie jest idealna. Usługi masowe mają to do siebie, że działają u większości, jednak czasem mogą się zdarzyć indywidualne problemy. Warto to reklamować (raz). Jeśli operator nie uwzględnia naszych oczekiwań, zostaje zwrócenie się o pomoc na zewnątrz np do UKE.

 

Obecnie też jeśli masz usługę bez gwarancji SLA to brak usługi przez ileś dni nie stanowi przesłanki do rozwiązania umowy. Masz jedynie prawo do bonifikaty i odszkodowania. I na to się dobrowolnie zgadzasz przy podpisaniu umowy.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 32
  • 17
  • 1

Reklamacja na Orange

Przepraszam bardzo czy ktoś zaproponował mi jakąkolwiek gwarancję ? ja myślałem że skoro firma świadczy usługę to i świadczy gwarancję jej dostarczania to jest logiczne to o jakiej gwarancji Pan pisze, bo nie bardzo rozumiem.

Czyli standardowa umowa na orange nie ma gwarancji operatora ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Reklamacja na Orange

Orange ma różne usługi. Np neostrada nie ma gwarancji. Biznes pakiet już ma. To już kwestia uzgodnienia ze sprzedawcą jaki wariant Cię interesuje. Większość kieruje się tylko ceną.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 32
  • 17
  • 1

Reklamacja na Orange

Tylko czemu nie informują klientów że jak jest zwykła neostrada nie ma żadnych gwarancji jest to oszustwo.

Właśnie wczoraj był następny technik cudotwórca i nic nie zrobił, a dziś dostaję sms ze przedłużają awarię do 31.10.2018 r. i tak już miesiąc minie od ich celowego działania z racji że zacząłem się odzywać i żądać usługi celowo jej nie włączają.

No nic pozostaje zrezygnować z telefonu i internetu to jedyny racjonalny sposób aby się nie denerwować i wziąć od konkurencji.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Reklamacja na Orange

A który operator informuje? Żaden. Informacja podawana jest tylko wtedy gdy jest gwarancja czasu naprawy.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Reklamacja na Orange

Byłam poprzednio w UPC i gdyby nie to, że Orange ma światłowód, co w dużym mieście jest dużym plusem, w UPC bym pozostała. Tam zawsze można było natychmiast otrzymać rozwiązanie problemu w BOK, w Dziale Technicznym pomoc i to bezpłatnie. Było telefoniczne połączenie z konsultantem, czego tu nie znalazłam, a przydałoby się bardzo. W Orange, jeszcze nie miałam zrealizowanej usługi a już wystąpiły błędy w przetwarzaniu moich danych osobowych, wziętych sprzed kilkunastu lat, już  nieaktualnych.Parę dni temu podpisałam umowę na Orange Love, zarejestrowałam się w orange.pl, tam oczywiście powielone błędy w moim osobistym adresie, poza tym mam już naliczone opłaty do BOK za jakieś połączenia z tel. komórkowego, a właściwy numer komórkowy poznałam dopiero dzisiaj w Internecie, technik w ogóle zwlekał z przekazaniem karty SIM i w końcu podał mi  zły numer komórki. Suma summarum, to niby drobiazgi, ale zajmują czas i psują humor, wbrew nazwie pakietu. Na którą stronę konta bym nie weszła, w celu złożenia reklamacji, to albo jej już nie ma, albo niedostępna. Czat z konsultantem także, przynajmniej dzisiaj, adresu dla reklamacji też nie widzę, w ogóle czarno to widzę


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Reklamacja na Orange

Adres do reklamacji jest wygaszany. Ale zakładka kontakt z numerami telefonów jest wszędzie.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacja na Orange

Chyba masz jakas prowizje od pozytywnych wpisow skoro uwarzasz ze w orange jest tak kolorowo niestety tak nie jest ,powinni stosowac sie do zasady klijent nasz pan ale nie przed podpisaniem umowy lecz w czsie jej calego okresu trwania.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38811
  • 1388

Reklamacja na Orange

Nie napisałem nic pozytywnego a każdy wpis to wycieczka. Wylewaj swoje żółcie na kogoś innego.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1708
  • 13

Reklamacja na Orange

@piwonski67  próba skierowania dyskusji ad personam (i do tego całkowicie nieuzasadniona) nie wnosi do przedmiotowego tematu niczego, a powoduje tylko niepotrzebne przekształcenie forum we flame board. Z tego co zdążyłem zauważyć @Piotrekk85 dwoi się i troi aby SPOŁECZNIE wspierać społeczność Orange w różnych zagadnieniach tak, aby podsuwać rozsądne rozwiązania tam, gdzie jest to możliwe.

@lidis11tak jak pisałem wcześniej w niniejszym temacie - mamy całkowicie rozbieżne doświadczenia z obsługą Orange i tak, @piwonski67 piszę o obsłudze po sprzedażowej, już w trakcie trwania umowy - dotyczy to zarówno kontaktu telefonicznego z działem technicznym, jak i obsługi reklamacji - wszystkie moje zgłoszenia procedowane były od ręki w ekspresowym tempie (oczywiście z rozwiązaniem pro customer) i nie musiałem udowadniać nikomu, że nie jestem wielbłądem. I tak - jestem osobą prywatną 🙂

FYI: odpowiedzi na Wasze reklamacje zawierają także informacje dot. trybu odwoławczego.

Życzę spokojnej niedzieli i mniej gorących głów 🙂