Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pytanie o pracę DLM

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 78
  • 21
  • 0

Pytanie o pracę DLM

Witam we wrześniu miałem mały problem z rozłączaniem internetu gdy dzwonił telefon stacjonarny.Zgłosiłem uszkodzenie i miły pan usunął usterkę, ale dlm zobaczył że coś się dzieje z linią i przyciął mi synchronizację, więc zadzwoniłem do orange z prośbą o reset DLM.Zostało to wykonane we wtorek, synchronizacja podskoczyła na 12448 kbps i mimo że internet działał stabilnie to dziś nagle synchro spadło na 10239 kbps.Teraz pytanie czy w czasie tych 10 dni prędkość może ulegać zmianie i jeszcze wróci to co miałem po restarcie DLM, czyli pełne 10 mbps ? W załączniku wrzucam parametry linii. Przechwytywanie.PNGPrzechwytywanie1.PNG

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Pytanie o pracę DLM

Twoja umożliwia, masz 10dB SNR na downloadzie, zapas na pełną prędkość, stabilnie by działało nawet przy 6dB, a 4dB to sporo zapasu, tutaj zadziałało DLM i powinno oddać, jak nie odda, męcz infolinie by Ci to znowu zresetowali albo ustawili na sztywno.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

16 ODPOW. 16

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 78
  • 72
  • 0

Pytanie o pracę DLM

Szkoda, że nie masz screenów, kiedy była pełna synchronizacja. Generalnie nie polecam tego routera, kiedyś go miałem. Były problemy. Linia stabilizuje się ponoć 10 dni. Synchronizacja może jeszcze się zwiększyć, ale niekoniecznie. Poczekaj jeszcze kilka dni a potem zgłoś, jeśli tak zostanie.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 78
  • 21
  • 0

Pytanie o pracę DLM

Mam nadzieję ze się zwiększy.Zgłosić im mogę ale nic z tym nie zrobią bo umowa jest od 1 do 10 i wszystko jest w porządku.Wiem bo juz to kiedyś miałem, i okazało się że linia była gdzieś uszkodzona.

Anonim

Nie dotyczy

Pytanie o pracę DLM

Teraz na obrazku to ładnie wygląda. Jak parametry zbytnio się w czasie nie zmieniają, to prędkość DLM podniesie, trzeba czekać. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 78
  • 21
  • 0

Pytanie o pracę DLM

Jak było 12448 to też ładnie wyglądało było trochę więcej błędów tylko.Mam nadzieję że podniesie bynajmniej że linia jest w trakcie stabilizacji.

Anonim

Nie dotyczy

Pytanie o pracę DLM

Bez tytułu.pngCzy tutaj błędy nie rosną? 

Test BER ustawić test na dłuższy czas.

Bez tytułu.png


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 78
  • 72
  • 0

Pytanie o pracę DLM

Tak, umowa jest do 10 Mbps download. Tyle tylko, że jak jest mniejsza synchronizacja, to ona UNIEMOŻLIWIA uzyskanie 10 Mbps, więc racja jest po stronie użytkownika. Wyciągasz teraz może z 8 Mbps a nie 10 Mbps, a umowa jest do 10 Mbps. Twoje max to 8 Mbps. Logicznie, firma działa niezgodnie z umową.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 78
  • 21
  • 0

Pytanie o pracę DLM

Tej wersji uzasadnienia nie znałem.Poczekam co będzie dalej i czy jutro znów zabierze czy odda.

Anonim

Nie dotyczy

Pytanie o pracę DLM


@obywatel_lpnapisał(-a)

Tak, umowa jest do 10 Mbps download. Tyle tylko, że jak jest mniejsza synchronizacja, to ona UNIEMOŻLIWIA uzyskanie 10 Mbps, więc racja jest po stronie użytkownika. Wyciągasz teraz może z 8 Mbps a nie 10 Mbps, a umowa jest do 10 Mbps. Twoje max to 8 Mbps. Logicznie, firma działa niezgodnie z umową.


Nie wiem skąd taki wniosek, że nie zgodnie z umową. Chyba ktoś nie rozumie, co czyta. Co najwyżej może być nie zgodnie z możliwością linii, ale to nie jest ujęte w umowie. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 78
  • 21
  • 0

Pytanie o pracę DLM

@Anonim też tak sądzę jak ty, jak jakiś czas temu miałem problemy z prędkością to infolinia i technicy wykręcali się umową że jest od 1 do 10.Przecież nie każda linia pozwala na synchronizację 12448.