Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎01-02-2017
‎17-10-2020
karol55
Poziom 18, Badacz Przestworzy
Poziom 18, Badacz Przestworzy
Punkty: 5260
78
21
0
0
offline
ostatnia aktywność: 17-10-2020 12:42

Osiągnięcia

III Urodziny Społeczności

Orange Weteran

50 odpowiedzi

Druga Rocznica

Roczniak

10 odpowiedzi

Pierwsze lądowanie

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Jak podłączyć router wifi do liveboxa 2.0 ?

Witam chciałem się dowiedzieć jak podłączyć do liveboxa 2.0 inny router wifi(Jak skonfigurować)? Wiem że coś takiego można zrobić z funbox 2.0.

Internet neostrada 10mb/s

Jak jest instalacja w domu dobrze zrobiona i linia sprawna nie ma prawa rozłączać internetu. Jeżeli tak jest to gdzieś jest przyczyna i technik ma obowiązek ją znaleźć bo od tego jest i nie na darmo Orange bierze abonament.Ja też miałem kiedyś problemy a [...]

DLM szaleje bez powodu

Też tak miałem, zgłaszałem tysiące razy aż kiedyś technicy nie wytrzymali zadzwonili i powidzieli że oni nie wiedzą co się dzieje i dlaczego tnie prędkość mimo iż linia działa stabilnie i kazali jeszcze wymienić router jako ostatnią szanse na poprawę.Wziął [...]

Internet neostrada 10mb/s

Jak jest instalacja w domu dobrze zrobiona i linia sprawna nie ma prawa rozłączać internetu. Jeżeli tak jest to gdzieś jest przyczyna i technik ma obowiązek ją znaleźć bo od tego jest i nie na darmo Orange bierze abonament.Ja też miałem kiedyś problemy a [...]

DLM szaleje bez powodu

Też tak miałem, zgłaszałem tysiące razy aż kiedyś technicy nie wytrzymali zadzwonili i powidzieli że oni nie wiedzą co się dzieje i dlaczego tnie prędkość mimo iż linia działa stabilnie i kazali jeszcze wymienić router jako ostatnią szanse na poprawę.Wziął [...]

Rozłączanie internetu co kilka godzin

Na początek zobacz czy któryś przewód gdzieś się nie wyleciał.Następnie sprawdź przewody w gniazdku jeżeli wszystko jest ok to zgłaszaj do BOK bo może to być uszkodzenie na linii.