- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wczoraj dnia 6.11.2019 podpisywałem umowę w salonie na migrację z miedzi na światłowód dzisiaj dnia 7.11.2019 miałem mieć instalację światłowodu w godzinach od 17 do 20 dostałem o 12:30 potwierdzenie zamówienia na meila że technik będzie gdzie o godznie 14:30 dostaję smsa że termin zostaje przełożony na 13.11.2019 na godzinę między 14-17 bez żadnej konsultacji ze mną oraz uzgadniania tak sobie ustalili termin bez mojej zgody. Co polecacie z tej kwestii zrobić ?
Dodam ze sąsiad umówiony na jutro w godzinach popołudniowych też na montaż światłowodu nie dostał żadnej informacji na temat zmiany terminu. Tak jak znalazłem w tym temacie https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Zam%C3%B3wienie-na-%C5%9Bwiat%C5%82ow%C3%B3d-przek%C5%82ad... to podobnie jak u mnie i miejscowość niedaleko mnie bo mieszkam w Żywcu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem rozwiązany reklamacja uznana na drugi dzień tzn w piątek i pojawili się technicy do montażu w piątek z przeprosinami zawiniła infolinia co procesowała zamówienie dla salonu Orange coś pani na infolini nie doklikała w zamówieniu i temu taki cyrki.W ramach przeprosin dostałem rabat na 50 zł i canal + na 2 miesiące.,Mimo że technicy odpowiedzieli w do reklamacji że nie mają czasu zjawili się mimo tego 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesunięty termin instalacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesunięty termin instalacji
W co wątpię bo był wolny w końcu termin w kalendarzu montera więc jakim cudem ktoś bezprawnie zmienił sobie datę i godzinę bez konsultacji ze mną? Powiedz mi mogę na to składać reklamację?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesunięty termin instalacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesunięty termin instalacji
Reklamację własnie zgłosiłem przez chwilą. Zostało ponaglone zamówienie do techników z pilną interwencją i instalacją światłowodu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesunięty termin instalacji
@gregorio990 a technik juz pewnie grzeje silnika by szybko przyjechac i zainstalowac Ci ftth.
rozumiem ze internet na miedzi działa(?), wiec chyba te kilka dni da sie wytrzymac, co? 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem rozwiązany reklamacja uznana na drugi dzień tzn w piątek i pojawili się technicy do montażu w piątek z przeprosinami zawiniła infolinia co procesowała zamówienie dla salonu Orange coś pani na infolini nie doklikała w zamówieniu i temu taki cyrki.W ramach przeprosin dostałem rabat na 50 zł i canal + na 2 miesiące.,Mimo że technicy odpowiedzieli w do reklamacji że nie mają czasu zjawili się mimo tego 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesunięty termin instalacji
@gregorio990 jakos ciezko mi w te rabaty uwierzyc 😉
o ile jest mozliwe ze dostaleś bon sodexo na 50zł tak juz z tym canal+ po pojechałeś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesunięty termin instalacji
Może dostał rabat do pierwszej faktury, a Canal+ pewnie będzie musiał wymówić po dwóch miesiącach.. ;>
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesunięty termin instalacji
@-brtk- nie ma takiej opcji z canal+. na rachunku orange tez nie odejmie -50zł. nie te czasy i nie ta sytuacja 😉