Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

Witam,

Chciałbym przeniesc internet z Dropss'a do Orange i tu jest problem ponieważ Orange nie potafi tego zrobić? Generalnie trwa to juz 2 miesiące i nikt nie potrafi mi pomóc ani nawet racjoanlnie wyjaśnić w czy tkwii problem.

Czy jest  jakieś rozwiązanie tej sytyacji?

PS. Najpierw (kilka lat temu) miałem neostradę 6 Gb/s teraz mam Dropss'a ~ 15 Gb/s

11 ODPOW. 11
Anonim

Nie dotyczy

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

Nikt nie chce Ci pomóc?? Dziwna sytuacja?? Dzwoniłeś do BOK?? Ja bym tego tak nie zostawił.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

Kilkurotnie rozmawiałem z BOK, byłem równiez osbiście w placówce orange i generalnie wszyscy mowią to samo: brak mozliwosci podlaczeni internetu "nie widza kabla poniewaz NETIA zmianila go na jakis typ łaczyć czy coś w tym rodzaju - oczywisicie Netia dzierzawi kabel od Orange"  


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

Faktycznie dziwne, skoro Netia "dzierżawi kabel" to znaczy, że fizycznie on jest własnością Orange i w infrastrukturze Orange... więc technicy Orange powinni odbudować rodzaj łącz w swoich do technologii stosowanej w rozwiązaniach Neostrady... choćby do prędkości 10 albo 20 Mb.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38798
  • 1388

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

Musisz ustalić jaki rodzaj usługi masz w Netii.
Możliwe opcje to: BSA, LLU pełne lub LLU wspóldzielone.

Czy wiesz może jak to u Ciebie jest?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

u mnie zgodnie z umowa jest BSA

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38798
  • 1388

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

A czy miałeś kiedykolwiek wcześniej Neostradę przed Dropsem?

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 181
  • 81
  • 11

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

Przecież jest napisane w pierwszym poście że wcześniej była neostraca, co więcej o przepustowosci 6Gbps! Kiedyś to był internet, nie to co teraz 🙂

 

Autorze: Mbps, Megabity, nie Gbps, Gigabity 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38798
  • 1388

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange

Późna pora i nie doczytałem.

Podejrzewam, że jest kilka możliwych przyczyn:
1) Netia zmieniła Ci usługę z BSA na własne łącze lub LLU
2) po rezygnacji z neostrady dokonałeś cesji w Netii na inną osobę i Netia nie przesłała dokumentów do Orange (dawniej TP) na ten temat
3) inne błędy formalne

Sugerowałbym skontaktować się z Netią i potwierdzić jaki rodzaj technologii masz tam teraz. A potem ponowić zamówienie w Orange (w sytuacji 1). W sytuacji 2 niestety najszybciej zrezygnować z Netii i potem wziąć nową usługę (ale może być 2 tygodnie przerwy jeśli na tym samym łączu; ew. na nowym łączu ale przez krótki okres możesz płacić za dwie usługi).

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange


Piotrekk85 napisał(-a):
Późna pora i nie doczytałem.

Podejrzewam, że jest kilka możliwych przyczyn:
1) Netia zmieniła Ci usługę z BSA na własne łącze lub LLU
2) po rezygnacji z neostrady dokonałeś cesji w Netii na inną osobę i Netia nie przesłała dokumentów do Orange (dawniej TP) na ten temat
3) inne błędy formalne

Sugerowałbym skontaktować się z Netią i potwierdzić jaki rodzaj technologii masz tam teraz. A potem ponowić zamówienie w Orange (w sytuacji 1). W sytuacji 2 niestety najszybciej zrezygnować z Netii i potem wziąć nową usługę (ale może być 2 tygodnie przerwy jeśli na tym samym łączu; ew. na nowym łączu ale przez krótki okres możesz płacić za dwie usługi).

Co jak co, ale dlaczego klient ma sobie z tym poradzić jeśli "służby Orange" nie zdołały w standardowych procedurach przejąć ponownie łącza i podjąć świadczenie usługi?