- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
Witam,
Chciałbym przeniesc internet z Dropss'a do Orange i tu jest problem ponieważ Orange nie potafi tego zrobić? Generalnie trwa to juz 2 miesiące i nikt nie potrafi mi pomóc ani nawet racjoanlnie wyjaśnić w czy tkwii problem.
Czy jest jakieś rozwiązanie tej sytyacji?
PS. Najpierw (kilka lat temu) miałem neostradę 6 Gb/s teraz mam Dropss'a ~ 15 Gb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
Kilkurotnie rozmawiałem z BOK, byłem równiez osbiście w placówce orange i generalnie wszyscy mowią to samo: brak mozliwosci podlaczeni internetu "nie widza kabla poniewaz NETIA zmianila go na jakis typ łaczyć czy coś w tym rodzaju - oczywisicie Netia dzierzawi kabel od Orange"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
Faktycznie dziwne, skoro Netia "dzierżawi kabel" to znaczy, że fizycznie on jest własnością Orange i w infrastrukturze Orange... więc technicy Orange powinni odbudować rodzaj łącz w swoich do technologii stosowanej w rozwiązaniach Neostrady... choćby do prędkości 10 albo 20 Mb.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
Możliwe opcje to: BSA, LLU pełne lub LLU wspóldzielone.
Czy wiesz może jak to u Ciebie jest?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
u mnie zgodnie z umowa jest BSA
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
Przecież jest napisane w pierwszym poście że wcześniej była neostraca, co więcej o przepustowosci 6Gbps! Kiedyś to był internet, nie to co teraz 🙂
Autorze: Mbps, Megabity, nie Gbps, Gigabity 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
Podejrzewam, że jest kilka możliwych przyczyn:
1) Netia zmieniła Ci usługę z BSA na własne łącze lub LLU
2) po rezygnacji z neostrady dokonałeś cesji w Netii na inną osobę i Netia nie przesłała dokumentów do Orange (dawniej TP) na ten temat
3) inne błędy formalne
Sugerowałbym skontaktować się z Netią i potwierdzić jaki rodzaj technologii masz tam teraz. A potem ponowić zamówienie w Orange (w sytuacji 1). W sytuacji 2 niestety najszybciej zrezygnować z Netii i potem wziąć nową usługę (ale może być 2 tygodnie przerwy jeśli na tym samym łączu; ew. na nowym łączu ale przez krótki okres możesz płacić za dwie usługi).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie internetu stacjonarnego z Dropss'a do Orange
Piotrekk85 napisał(-a):
Późna pora i nie doczytałem.
Podejrzewam, że jest kilka możliwych przyczyn:
1) Netia zmieniła Ci usługę z BSA na własne łącze lub LLU
2) po rezygnacji z neostrady dokonałeś cesji w Netii na inną osobę i Netia nie przesłała dokumentów do Orange (dawniej TP) na ten temat
3) inne błędy formalne
Sugerowałbym skontaktować się z Netią i potwierdzić jaki rodzaj technologii masz tam teraz. A potem ponowić zamówienie w Orange (w sytuacji 1). W sytuacji 2 niestety najszybciej zrezygnować z Netii i potem wziąć nową usługę (ale może być 2 tygodnie przerwy jeśli na tym samym łączu; ew. na nowym łączu ale przez krótki okres możesz płacić za dwie usługi).
Co jak co, ale dlaczego klient ma sobie z tym poradzić jeśli "służby Orange" nie zdołały w standardowych procedurach przejąć ponownie łącza i podjąć świadczenie usługi?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »