- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, na wstępie chciałbym się przywitać z szanownymi użytkownikami tego forum.
Dwa tygodnie temu przedłużyłem umowę z 300Mb/s na 1Gb/s, niestety mam problem z prędkością,
gdyż do dnia dzisiejszego internet działa z prędkością 300/50Mb/s, tak jakby nie zostały zaktualizowane parametry łącza od Orange. Problem również nie leży u mnie bo karty sieciowe w komputerach obsługują 1Gb/s a wszystkie przewody są Kat.6 - Funbox 6 mam połączony z ONT zewnętrznym. Pisałem w tej sprawie na czacie Orange, ale otrzymywałem odpowiedzi, w stylu "resetu urządzeń". Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem oraz po jakim czasie po przejściu z mniejszej na większą prędkość internet został przyspieszony?
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Steven232 masz prawdopodobnie nie zmieniona prędkość przypisaną do loginu Neostrady.
Zgłoś to na infolinii, bo konsultanci widzą rzeczywiste wartości prędkości usługi. Zgłoszą to do odpowiedniego działu jako problem techniczny po stronie bazy danych Operatora.
Druga możliwością jest przycinanie opcji prędkości na sprzęcie sieciowym ( skoro ONT, to może być infrastruktura obcego/innego operatora
To i tak musisz zgłosić na infolinię
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
Sprawdź w umowie ale prędkość powinna zostać zwiększona właściwie tego samego dnia od kiedy umowa została podpisana.
Robiłeś restart Funboxa? Nie reset. Wyłącz i włącz zasilanie Funboxa, niech się uruchomi ponownie i wykona synchronizację.
Kiedy zmieni się prędkość mojego internetu domowego?
- Jeśli będzie to zmiana prędkości w górę - do 48h od podpisania aneksu do umowy
- Jeśli będzie to zmiana prędkości w dół - do 48h od podpisania aneksu do umowy
Zmiana prędkości internetu domowego w ramach tej samej umowy | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
Tak próbowałem, wyłączyłem ONT i Funboxa na 5 minut, niestety prędkość nadal jest taka sama.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Steven232 masz prawdopodobnie nie zmieniona prędkość przypisaną do loginu Neostrady.
Zgłoś to na infolinii, bo konsultanci widzą rzeczywiste wartości prędkości usługi. Zgłoszą to do odpowiedniego działu jako problem techniczny po stronie bazy danych Operatora.
Druga możliwością jest przycinanie opcji prędkości na sprzęcie sieciowym ( skoro ONT, to może być infrastruktura obcego/innego operatora
To i tak musisz zgłosić na infolinię
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
W aplikacji Mój Orange masz jaką pokazuje Ci obecną prędkość? Kilka miesięcy temu sam robiłem taki sam aneks. Chwilę po północy wskoczyła pełna prędkość. Nie musiałem nic resetować .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
@agat13 Właśnie też tak podejrzewam, że nie zmienili u siebie prędkości
ONT mam od Orange, a linie są od nich więc to raczej odpada.
Na chwilę obecną technik ma się do mnie odezwać.
Nie próbowałem. wyłączałem router i ont na 5 minut
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
Wg mnie reset nic nie da. Do routera nie dochodzi prędkość 1Gbps i to Orange musi zweryfikować co jest u nich w systemie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
Dokładnie. Konfig 1gbe nie wgrał się do modemu. Tylko Orange może to naprawić.
- « Poprzedni
- Następny »