- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z opłaceniem faktury
W niedziele opłaciłem fakture pierwszy raz przez internet. A na Mój Orange nadal pojawia się że do opłacania. Nie wiem co z tym zrobić czy iść do Orange to wyjaśnić czy co zrobic?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z opłaceniem faktury
radek98 napisał(-a):W niedziele opłaciłem fakture pierwszy raz przez internet. A na Mój Orange nadal pojawia się że do opłacania. Nie wiem co z tym zrobić czy iść do Orange to wyjaśnić czy co zrobic?
Spokojnie, księgują z opóźnieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z opłaceniem faktury
Chyba księgują to normalnie tylko klient widzi z opóźnieniem na swoim koncie w Mój Orange, można zadzwonić i się upewnić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z opłaceniem faktury
Na Mój Orange widoczne jest to z kilkudniowym opóźnieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z opłaceniem faktury
Wpłata jest księgowana na konto bankowe jak normalny przelew. Następnie wpływ przypisywany jest do odpowiedniego konta klienta w terminie do 3 dni roboczych (zależnie od ilości wpłat do przetworzenia). Dopiero wtedy widoczny jest dla doradców Orange (np. na infolinii). W tym momencie faktura jest uważana za uregulowaną. Nie znaczy to, że zobaczysz to na portalu, ponieważ te dane aktualizowane są w ostatniej kolejności.
Jeśli wykonasz opłatę przez internet możesz być pewien, że ona nie zginie. Spokojnie 🙂