Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z opłaceniem faktury


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Problemy z opłaceniem faktury

W niedziele opłaciłem fakture pierwszy raz przez internet. A na Mój Orange nadal pojawia się że do opłacania. Nie wiem co z tym zrobić czy iść do Orange to wyjaśnić czy co zrobic? 

4 ODPOW. 4

Poziom 34, Ekspert
  • 2273
  • 3514
  • 148

Problemy z opłaceniem faktury


radek98 napisał(-a):

W niedziele opłaciłem fakture pierwszy raz przez internet. A na Mój Orange nadal pojawia się że do opłacania. Nie wiem co z tym zrobić czy iść do Orange to wyjaśnić czy co zrobic? 


Spokojnie, księgują z opóźnieniem.

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problemy z opłaceniem faktury

Chyba księgują to normalnie tylko klient widzi z opóźnieniem na swoim koncie w Mój Orange, można zadzwonić i się upewnić

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problemy z opłaceniem faktury

Na Mój Orange widoczne jest to z kilkudniowym opóźnieniem.


Pracuję w Orange
  • 57
  • 34
  • 6

Problemy z opłaceniem faktury

Wpłata jest księgowana na konto bankowe jak normalny przelew. Następnie wpływ przypisywany jest do odpowiedniego konta klienta w terminie do 3 dni roboczych (zależnie od ilości wpłat do przetworzenia). Dopiero wtedy widoczny jest dla doradców Orange (np. na infolinii). W tym momencie faktura jest uważana za uregulowaną. Nie znaczy to, że zobaczysz to na portalu, ponieważ te dane aktualizowane są w ostatniej kolejności.

 

Jeśli wykonasz opłatę przez internet możesz być pewien, że ona nie zginie. Spokojnie 🙂