Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z neostradą po przejściu na orange love


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 11
  • 0

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

Hej!

 

Mam od miesiąca problemy z neo. 

 

Poprzednio miałem neo do 80 Mb/s i działało ok. Z racji odległości ok 1,6 km od centralki synchro było na 22xxx-23xxx kb/s i nie było żadnych problemów z synchronizacją, internet działał stabilnie a prędkości jakie pokazywało mi na dsl.cz oscylowały w granicy 16-20 Mb/s. 

 

Od miesiąca jestem niezbyt zadowolonym posiadaczem orange love. Odkąd tylko mam tą ofertę aktywowaną na koncie są problemy z netem: brak synchronizacji na chwilę zdarza się praktycznie co 2-3 dzień dodatkowo przez ten miesiąc 2 razy zgłaszałem awarię bo się nie synchronizował ponad dobę. Oczywiście niczym technicy się zjawili internet działał i rozkładali tylko ręce co mają zrobić skoro działa. 

 

Drugim poważnym problemem jest to, że od momentu przejścia no orange love niby synchro jest na 23633 kb/s a strony potrafią się nie otwierać... codziennie robię test prędkości na dsl.cz i prędkości oscylują w granicach 1-2 Mb/s a czasami nawet mniej. 

 

Macie może pomysł jak poprawić stabilność i prędkość? Ja wiem, że tv coś tam tego neta potrzebuje no ale bez przesady żebym z 20 Mb/s miał naglę 1 Mb/s ... Polska cyfrowa zakłada stały dostęp do neta min 30 Mb/s najpóźniej w 2020r. tym czasem ja po 2 latach się cofnąłem z 20 na 1 ...

 

Dodam tylko, że przejście na światłowód jest nie możliwy gdyż brakuje jakieś 400-500m kabla do mojego domu a dla 1 osoby nie zamierzają tyle kabla kłaść... 

13 ODPOW. 13

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37142
  • 1374

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

Złóż reklamację na BOK.

Niestety każda zmiana promocji wymusza również rekonfigurację usługi pod kątem technicznym. Może przez reklamację coś się uda. Ale może być to trudne. Bo wariant do 20 to nie zawsze równe 20.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 11
  • 0

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

Reklamacje nic nie dają 2 razy były zgłaszane awarie i technicy mieli opisać sprawę jako zbyt wysoka prędkość zaoferowana na długości linii czy jakoś tak. Mnie to akurat nie interesuję bo przez 2 lata miałem neo 10 z 10 mb przez kolejne 2 miałem neo 80 z 18-21 i teraz od miesiąca mam orange love i naglę net ma 1-2 mb ... mniej niż 4 lata temu ... 

 

Prędkość da się przeżyć jeżeli się nic nie pobiera ... gorzej z tymi synchronizacjami po kilkanaście godzin i tv też wtedy nie działa. Pierwszy raz mam takie jazdy z neo odkąd je mam czyli od 2010.

 

Modemu mi nowego nie dali, więc nie wiem czy szła na nowo synchronizacja przez te 10 dni jednak nic w tym okresie się nie działo nie było zaników prądu ani też samemu nic nie rozłączałem... zresztą są okresy gdzie łapie 10-13Mb/s. 

 

Wariant 20 wiem, że nie oznacza 20. Ja mam do 80 czyli od 20 do 80. Jednak 10,20, czy 80 to nie 1. Prędkości z rzędu 1 mb/s to ubiegłe dziesięciolecie... 

 

Jest jakaś opcja by zmusić funbox do synchronizacji oprócz resetów? Może jest opcja by na nowo przeprowadzili na linii te 10 dniowe synchro i się wtedy unormuje? 

 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37142
  • 1374

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

Robienie częstych resetów akurat powoduje, że DLM może czasem obniżyć synchro.

Jeśli masz do 80, to złóż reklamację dot. zgłoszeń technicznych.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 11
  • 0

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

Odkąd mam orange love tak panel po zalogowaniu jest spitolony że masakra. Nie mogę już składać reklamacji tą metodą i muszę dzwonić na bok już mam kilkadziesiąt zł do zapłaty za reklamacje z tego miesiąca to jest porażka by jeszcze płacić dodatkowo za to, że zgłasza się problemy. Ostatnio nie robiłem już resetów. Ostatni taki numer był 8.01 że przez całą sobotę i niedziele nie działało i się w poniedziałek synchronizował i działa jak działa codziennie lub drugi dzień robi synchronizację przez kilka min i działa dalej jak działał. 

 

Złoże kolejną reklamacje co mi pozostało...


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4111
  • 56

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

Jeżeli usterka jest z ich winy, to zażądaj bonifikaty w wysokości poniesionych kosztów rozmów zgłaszających problemy.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 20
  • 0

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

Cześć mam tak samo, neo w opcji do 20 mega od 3 lat i wszystko śmigało jak w bajce ale w grudniu 2017 po raz pierwszy nie było internetu przez kilka godzin (nie wiem dokładnie ile bo problem zazwyczaj występuje popołudniu a na rano zazwyczaj wszystko jest ok godzin) Od tego czasu co kilka, kilkanaście dni jest problem z internetem  dioda od synchronizacji miga lub świeci na zielono. Podejrzewam że to może nie być problem sprzętowy bo ja miałem już wymianę i nic to nie dało. Zgłaszanie problemów poza rosnącym rachunkiem telefonicznym nic nie daje technicy jak przyjeżdżają to internet już działa, twierdzą że przepinają do innych portów ale nie wiele to daje. U Ciebie coś zdiagnozowano?

Anonim

Nie dotyczy

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

@krzysio6666Masz przeciążenia na centrali i tyle pozostaje czekać do końca umowy i goodbye


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 11
  • 0

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

U mnie sprawa się skomplikowała gdyż zawierałem umowę w Grudniu i miałem cały styczeń full pakiet tv a póżniej się okazało że mi świadczą pakiet optymalny i kilka kanałów z bogatego który wybrałem jako dodatkowy za 0 zł w opcjach pakietów ... odrzucili reklamację więc sprawa trafiła do UKE z wnioskiem o ADR z racji nie świadczenia usług zgodnie z umową - to że był błąd na stronie to nie mój problem orange dopiero kilka dni temu to naprawiło a prezes UKE uznał za zasadne moje rozszczenie i wszczął postępowanie ADR przeciwko Orange. Czekam na ich odpowiedź bo mają 14 dni. 

 

Następnie zacznę robić porządek z neo bo jak się okazauje ue od tamtego roku wprowadziło przepis że mimo że oferta jest do operator musi podać minimalną prędkość i jeżeli nie świadczy jej możesz zerwać umowę z winy operatora więc nie trzeba czekać do końca umowy. 

 

W przypadku neo 80mb w umowie mam takie zapisy:

- z maksymalną prędkością do komputera 80000 kb/s i od komputera 8000 kb/s

- ze zwykle dostępną prędkością stanowiącą 70 % prędkości maksymalnej do komputera i od komputera 

- z minimalną prędkością do komputera 20015 kb/s i od komputera 933 kb/a

 

Tym czasem dziś np. mam do komputera w granicach 1000-1500 kb/s i od 300 kb/s więc znacznie poniżej minimalnej także lada dzień jak się wyjaśni sprawa z pakietami tv poleci kolejna reklamacja jak nie zrobią z tym porządku to niestety ale będą musieli wypowiedzieć umowę z swojej winy. Ja codziennie robie materiał dowodowy jakie mam prędkości bo nie będzie mnie technik robił w balona, że przecież internet panu działa. 

 

Zastanawiam się czy nie zrobić ładnego materiału na yt odnośnie ich zakładu o orange love pokazując jak okłamują i naciągają klientów oraz jak nie stosują się do zapisów umowy dotyczących minimalnych prędkości. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37142
  • 1374

Problemy z neostradą po przejściu na orange love

W postępowaniu ADR UKE nie stwierdza zasadności.

Co do prędkości - zgłaszasz je na BOK?