- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
Witam, od jakoś tygodnia +- mam problemy z łączem internetowym. Internet do mnie doprowadzany kablem miedzianym to 20mb/s. Otóż, problem polega na tym, gdy chcę wejść na jakąkolwiek stronę, ping z normalnego 54ms skacze do 5000ms po tym jak wcisnę enter, aby przejść do strony. Tak samo dzieje się w przypadku gier. Wchodzę na serwer przez 10sekund normalny ping(54-56ms), a po 10sekundach skacze do 2500ms. Wspomnę, że miałem kolejny problem jakoś dwa tygodnie temu z internetem na tej zasadzie, że na routerze pokazywały się czerwone kropki nad ikoną internetu i WIFI znikało na 10minut i znowu wracalo jakby nic. I tak z 2-3 razy na dzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@peeky czy był przywracany router do ustawień fabrycznych? Jak możesz, to wrzuć parametry linii. Warto też sprawdzić, czy od gniazdka abonenckim do routera przewody są w dobrym stanie. Jeżeli masz po drodze filtry do telefonu stacjonarnego, to na pewien czas warto je odłączyć i sprawdzić działanie routera i Internetu.
Skoki ping-u mogą wynikać z wielu czynników, ale skoro podajesz, że na routerze zapalają się czerwone kontrolki, to warto sprawdzić jakość linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
Nie był przywracany, dzisiaj spróbuję zrobić, wrzucę parametry.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@peeky jaki masz router: FunBox, czy swój Z wolnego rynku?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
Wszystko mam od operatora, Funbox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@peeky zakryj numer telefonu. Chodzi mi o parametry linii. Te screeny tego nie podają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@ketrasaArtur to screen z FunBoxa.
@peeky przejdź dalej w menu: wsparcie - informacje systemowe - internet i tego screena wrzuć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@slav72 teraz wiem, ale posty pisaliśmy w tym samym czasie, tylko @peeky deko szybciej umieścił.
@peeky skoro masz FunBox-a, to możesz wykonać samodzielnie diagnostykę sieci i linii w apce Mój FunBox. Jeżeli by było coś nie w porządku, to z apki można zrobić id razu zgłoszenie załączając diagnostykę.
________________
*Połączenie treści z postów - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
_______________
*Połączenie zrzutów w jeden post - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@peeky masz strasznie niski upload. Nie ma co się dziwić, jak wysyłasz zapytanie do serwera www, to ping skacze, bo zapyta się upload. Przy 300 kbit/s tak niestety będzie. Powinno być przynajmniej 1 Mbit/s. Uruchom ponownie sam router, jak to nie pomoże, to przywróć do fabryki. Ponowna konfiguracja routera powinna nastąpić do około 5 minut.
- « Poprzedni
- Następny »