- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
WITAJCIE.
Jeżeli ktoś to przeczyta i jest w stanie pomóc, z góry dziękuję.
Mam problem ze słuchaniem muzyki ze Spotify na odtwarzaczu sieciowym Pioneer X-HM72D-K.
Muzyka przycina się,przerywa w taki sposób,że nie da się słuchać.Dzieje się tak tylko w godzinach popołudnowych i wieczornych.Rano i do południa wszystko hula pięknie.Odtwarzanie na komputerze,telefonie bez żadnych problemów.Podłączyłem na próbę inną sieć z telefonu komórkowego-wszystko śmiga pięknie, żadnych przerw.
Nie wiem jak to ugryźć więc proszę, pomóżcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
Problem jest tylko przy połączeniu przez wifi na neostradzie?
Jak jest karta sim innego operatora i łączysz się przez komórkowy internet jest ok?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
@maril ale jak łączy się Twój sprzęt z Internetem, po kablu czy przez WiFi?? O to chodziło w pytaniu @Piotrekk85. Ja problem widze w tym, że wieczorami sieć jest bardzo przeciążona - kolejne pytanie może w godzinach wieczornych z Twojego Internetu korzysta więcej urządzeń - Twój odtwarzacz, komputer, smartfon, komputer dzieci, tablet żony, wówczas sieć i Twoje łącze jest tak obciążone że zwalnia. Ja w godzinacz wieczornych też zauwazam pewien spadek prędkości Internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
Po kablu LAN występuje taki sam problem jak przez WI-FI. O przeciążeniu nie może być mowy,korzystam tylko ja.Tak jak pisałem wcześniej-inna sieć(PLAY z komórki) działa bez zarzutu.Wcześniej miałem TP-Linka,od kilku dni Funbox 2.0 ale problem był na obu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze Spotify
Cześć @maril, miałem kiedyś identyczny problem, choć nie odtwarzałem muzyki przez Pioneera, ale pozostałe symptomy się zgadzają. Po sprawdzeniu wszystkich połączeń samemu i przez techników napisałem do supportu Spotify (jest naprawdę spoko i mówią po polsku) i otrzymałem taką odpowiedź:
Sprawdziliśmy i ustaliliśmy, że wystąpił problem z plikami offline zapisanymi na Twoich urządzeniach. Wygląda na to, że pamięć podręczna jest uszkodzona i nie jest już połączona z aplikacją. To zdecydowanie może być przyczyną przerywania.
Kliknij ten link, aby zresetować ustawienia offline na swoich urządzeniach. Następnie ponownie zainstaluj Spotify, wykonując pełną reinstalację. Spowoduje to usunięcie niepotrzebnych powiązań pomiędzy Twoim urządzeniem i kontem Spotify.
U mnie zadziałało! Przetestuj u siebie i koniecznie daj znać, czy pomogło 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »