Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze Spotify


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem ze Spotify

WITAJCIE.

Jeżeli ktoś to przeczyta i jest w stanie pomóc, z góry dziękuję.

Mam problem ze słuchaniem muzyki ze Spotify na odtwarzaczu sieciowym Pioneer X-HM72D-K.

Muzyka przycina się,przerywa w taki sposób,że nie da się słuchać.Dzieje się tak tylko w godzinach popołudnowych i wieczornych.Rano i do południa wszystko hula pięknie.Odtwarzanie na komputerze,telefonie bez żadnych problemów.Podłączyłem na próbę inną sieć z telefonu komórkowego-wszystko śmiga pięknie, żadnych przerw.

Nie wiem jak to ugryźć więc proszę, pomóżcie.

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1367

Problem ze Spotify

Korzystasz z internetu przez wifi czy tzw komórkowego?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem ze Spotify

Neostrada do 80mb w rzeczywistości ok.40


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1367

Problem ze Spotify

To trochę nie rozumiem pierwszego i kolejnego wpisu.
Problem jest tylko przy połączeniu przez wifi na neostradzie?
Jak jest karta sim innego operatora i łączysz się przez komórkowy internet jest ok?
Anonim

Nie dotyczy

Problem ze Spotify

@maril ale jak łączy się Twój sprzęt z Internetem, po kablu czy przez WiFi?? O to chodziło w pytaniu @Piotrekk85. Ja problem widze w tym, że wieczorami sieć jest bardzo przeciążona - kolejne pytanie może w godzinach wieczornych z Twojego Internetu korzysta więcej urządzeń  - Twój odtwarzacz, komputer, smartfon, komputer dzieci, tablet żony, wówczas sieć i Twoje łącze jest tak obciążone że zwalnia. Ja w godzinacz wieczornych też zauwazam pewien spadek prędkości Internetu. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1367

Problem ze Spotify

Mi sie wydaje ze problem może być w połączeniu po ipv6. Tylko nie wiem gdzie go doradzić zmienić.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem ze Spotify

Po kablu LAN występuje taki sam problem jak przez WI-FI. O przeciążeniu nie może być mowy,korzystam tylko ja.Tak jak pisałem wcześniej-inna sieć(PLAY z komórki) działa bez zarzutu.Wcześniej miałem TP-Linka,od kilku dni Funbox 2.0 ale problem był na obu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1367

Problem ze Spotify

Usuń z loginu neostrady dopisek /ipv6.
Anonim

Nie dotyczy

Problem ze Spotify

Właśnie może to jest przyczyną, chociaż raz podobno działa ok, a wieczorami kiepsko. Mhm......a może coś w godzinach wieczornych zakłóca sygnał. Zrób na próbę rano, w południe i wieczorem speedtest i zobaczymy, może coś na łączu muli.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Problem ze Spotify

Cześć @maril, miałem kiedyś identyczny problem, choć nie odtwarzałem muzyki przez Pioneera, ale pozostałe symptomy się zgadzają. Po sprawdzeniu wszystkich połączeń samemu i przez techników napisałem do supportu Spotify (jest naprawdę spoko i mówią po polsku) i otrzymałem taką odpowiedź:

 

Sprawdziliśmy i ustaliliśmy, że wystąpił problem z plikami offline zapisanymi na Twoich urządzeniach. Wygląda na to, że pamięć podręczna jest uszkodzona i nie jest już połączona z aplikacją. To zdecydowanie może być przyczyną przerywania.

 

Kliknij ten link, aby zresetować ustawienia offline na swoich urządzeniach. Następnie ponownie zainstaluj Spotify, wykonując pełną reinstalację. Spowoduje to usunięcie niepotrzebnych powiązań pomiędzy Twoim urządzeniem i kontem Spotify.

 

 

U mnie zadziałało! Przetestuj u siebie i koniecznie daj znać, czy pomogło 🙂