Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 1

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

Witam

Mam problem z połączeniem sie kamery WiFi marki DVS (aplikacja w telefonie do konfiguracji) z Funbox 2.0. Wcześniej miałem Livebox'a 2.0 i nie było problemu z połączeniem i konfiguracją. Aplikacja znajduje WiFi, wpisuje hasło do Funboxa, w tym czasie następuje parowanie urządzeń i dochodzi do 94% i wyskakuje komunikat ,,połączenie nieudane". Do tej pory zmieniłem w ustawieniach Funboxa na połączenie na IPv4 i zmieniłem konfigurację zapory sieciowej na niską.

Proszę o poradę co zrobić żeby kamera się połączyła z WiFi, konfigurację można dokonać tylko poprzez aplikację w telefonie.

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 1

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

Dziękuje slav72 agat13 za odpowiedzi, faktycznie rozdzieliłem sieci tak jak powyżej, zmieniłem hasło WiFi ale to nic nie dało. Wcześniej już i tak zmieniłem w modemie żeby działała tylko sieć 2,4 Ghz.

Udało się zrobić ale w inny sposób. Zmieniłem program w telefonie do obsługi kamery, stary program widział kamerę tylko nie mógł sie połączyć przez WiFi. W nowym programie natomiast połączyłem się przez telefon z kamerą przez WiFi a następnie poprosiło mnie o wybranie sieci i podanie hasła i udało się 🙂

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14149
  • 58185
  • 705

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

@MrRadzisza  rozdziel sieci i ustaw dla każdej z nich inną nazwę. Hasło na testy wpisz np 12345678. 

Zmień szyfrowanie na WPA lub na chwilę całkiem otwórz sieć. Spróbuj czy kamera się łączy z hotspotem na komórce.. Może zmienił się zasięg po zmianie modemu? Wy eksponujące pi rozdzieleniu sieci midem na kamerę

Testuj i próbuj... Tylko tak dojdziesz


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 1

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

Dziękuje za odpowiedz.

Zasięg sie nie zmienił bo kamerę z telefonem przystawiłem jak najbliżej Funboxa.

Możesz mi podpowiedzieć jak rozdzielić sieć? Może jakoś mnie nakierujesz.

Czytałem, że są problemy z łączeniem kamer WiFi z Funboxem 2.0 tylko nie mogę znaleźć złotego środka jak to naprawić.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14149
  • 58185
  • 705

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

@MrRadzisza  z przeglądarki wchodzisz na adres 192.168.1.1 i piszesz hasło z naklejki modemu czyli 8 pierwszych znaków WPA. W zakładce wifi w zaawansowane odznaczasz " Połączone sieci " I nadajesz inne nazwy sieci dla 2,4 i 5GHz, to samo hasło. Zapamiętujesz na dole tabeli


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 1

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

Dziekuje, bede probował


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 1

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

Dziękuje slav72 agat13 za odpowiedzi, faktycznie rozdzieliłem sieci tak jak powyżej, zmieniłem hasło WiFi ale to nic nie dało. Wcześniej już i tak zmieniłem w modemie żeby działała tylko sieć 2,4 Ghz.

Udało się zrobić ale w inny sposób. Zmieniłem program w telefonie do obsługi kamery, stary program widział kamerę tylko nie mógł sie połączyć przez WiFi. W nowym programie natomiast połączyłem się przez telefon z kamerą przez WiFi a następnie poprosiło mnie o wybranie sieci i podanie hasła i udało się 🙂

 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

@MrRadzisza fajnie że udało Ci się wybrnąć z problemu i że już wszystko działa. Teraz tylko oznacz swój ostatni post jako rozwiązanie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14149
  • 58185
  • 705

Problem z połączeniem kamery WiFi DVS z Funbox 2.0

@MrRadzisza  udowodniłeś, że nie wszystkie problemy wynikają z działania dostarczonego modemu czy netu. Dlatego zawsze mówię, że najważniejsze są wszechstronne testy. Super, że działa