Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z packet loss


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21545
  • 173

Problem z packet loss

@Hubert000nie chodzi o parametry FB2, te raczej znamy dobrze. Chodzi o stan instalacji telefonicznej w Twojej lokalizacji: ile gniazdek, jak FB do linii jest podłączony. To że masz go kilka lat nie znaczy że się zepsuł, warto sprawdzić czy czasem nie jest to jakiś trywialny problem "kableka". Jeśli nie to oczywiście zgłaszaj na BOK i niech operator zdiagnozuje i zadziała adekwatnie.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21545
  • 173

Problem z packet loss


@Hubert000napisał(-a)

Telefon jest podłączony do lini. Gdy odpisywałem na komentarze teraz to dalej sie sam zresetował.


To źle. Jak masz VoIP to telefon powinien być podłączony do FB.

 

PS. A kwestia splittera?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 14
  • 0

Problem z packet loss

ostatnio jak byli technicy to wyrzucili splitter do kosza i podłączyli telefon do FunBoxa i dalej zacina


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 14
  • 0

Problem z packet loss

Dziś pojechałem po nowy router podłączyłem i wszystko działa wchodze do gry i dalej są packet lossy co zrobić?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Problem z packet loss

@Hubert000 pokaż screena z parametrami linii z nowego routera.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 14
  • 0

Problem z packet loss

31,5 mb/s download i 5,1mb/s upload 25 pingu i 1ms jitter

 

Screenshot_2021-08-04-13-38-40-878_com.opera.gx.jpg


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Problem z packet loss

@Hubert000 masz nadal sporą ilość błędów. To może powodować nawet chwilowe opóźnienie i temu występują utraty pakietów. 

Zgłaszane było, aby technicy sprawdzili linię, centralę? Jeśli nie, to trzeba zgłoszenie zrobić, aby poprawić linię i/lub centralę. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 14
  • 0

Problem z packet loss

Dziś będe zgłaszać.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Problem z packet loss

@Hubert000 skoro po wymianie routera nadal masz dużą ilość błędów w przeciągu 40 minut, to tu tylko technik już może dalej zadziałać. Daj znać, jak już technik wykona przegląd. Dobrze, aby sprawdził również centralę.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12788
  • 52625
  • 602

Problem z packet loss

@Hubert000 pakiety z powodu dużej ilości błędów docierają uszkodzone i przez ich naprawę mogą powstać opóźnienia ( taka uproszczona teoria) konieczna jest naprawa łączą, ale najlepiej jakbyś wiedział co zrobi technik, bo na później jak znalazł taka info, bo wiesz gdzie był i może być słaby odcinek łącza