- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
Witam. Od jakichś 2 tygodni w grach takich jak: Fortnite , Counter Strike i Lol mam od 10% do 90% packet loss i router sie sam resetuje. Technicy mieli wymienić router byli już u mnie 2 razy i dalej nie wymienili. Wina nie jest po stronie Gier bo pisałem do supportów i napisali że to wina operatora. Prosiłbym o jakąś pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
@Hubert000 jaki masz dostęp do internetu? Działanie usługi zależy od łącza, routera urządzenia do gier itp. więc dobrze by było coś szerzej napisać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
@Hubert000 zrób screena z ustawień DSL z modemu. Przypuszczam, że masz łącze miedziane, więc podaj parametry usługi i info, czy mierzysz po wifi czy używasz kabla od modemu do kompa. Więcej szczegółów, więcej pomocy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
Router mam podłaczony przez kabel do komputera. Szybkość to 54mb/s Download | Upload 8mb/s | Ping 25ms | Jitter 1ms
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
@Hubert000 czyli masz vDSL. Możesz pokazać screeny z parametrów linii?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
Szybkość to 54mb/s Download | Upload 8mb/s | Ping 25ms | Jitter 1ms. Router mam podłączony przez kabel do komputera i mam Funbox 2.0. Nigdy nie było takich problemów jak od 2 tygodni włączyłem wtedy rano gre i nagle packet lossy i wywala mnie. Router sie sam resetuje co 2 minuty i do tej pory tak jest.
_____________
Scalenie wpisów - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
@Hubert000 dwie możliwości. Linia do poprawy, co będzie trudne dla VDSL, lub modem do wymiany. Błędy, błędy, błędy... Dlatego gubi plakiety
Jak wygląda linia w domu, ile gniazdek, czy masz split teren i VoIP?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
@Hubert000 masz bardzo dużo błędów. Linia pewnie w kiepskim stanie. Ciekawe jak centrala. Rób zgłoszenie, niech poprawiają linię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
@Hubert000te błędy narastają? Pewnie tak skoro zrywa... Mówisz że to się zaczęło dwa tygodnie temu? Nic w tym czasie się nie zdarzyło co możnaby wiązać z linią telefoniczną? Może wtyczka w gniazdku się poluzowała?
PS. Jak pisze @agat13 , czy masz splitter VDSL i ewentualnie telefon podłączony do linii? Czy VoIP do FB? Czy w ogóle ani telefon, ani splitter? Czy może spliter jest a telefonu nie ma?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z packet loss
Do wymiany raczej router bo mam go już pare lat. Są 4 gniazdka ethernetowe , 1 telefonowe i 1 dsl. Mam VoIP.
Nie nic w tym czasie sie nie zdarzyło. Wtyczka się nie poluzowała.
Mieli poprawiać linie jak byli tydzień temu. To poklikali coś w swoim laptopie i pojechali a było zgłaszane 2 razy żeby cos zrobili albo router wymienili.
Telefon jest podłączony do lini. Gdy odpisywałem na komentarze teraz to dalej się sam zresetował.
______________
Scalenie wpisów - Rafał
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »