Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z neo80 (stale przerywa) + brak możliwości zgłoszenia z poziomu "mój orange".


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 5
  • 0

Problem z neo80 (stale przerywa) + brak możliwości zgłoszenia z poziomu "mój orange".

W jaki sposób poza aplikacją "mój orange" można zgłosić domniemane uszkodzenie linii / problem z internetem neo ?
Aplikacja (wersja 4.6) robi crash podczas pomiaru .
Uszkodzenie linii/ problem netem jest taki ,ze internet dosłownie cały czas przerywa ; nie mogę spokojnie odpalić spotify czy netflixa bo albo pokazuje brak połączenia z netem ,albo po chwili od uruchomienia wyłącza się z komunikatem "sprawdź połączenie" ... 

Próbowałem już chyba wszystkich "dobrych rad" ,które znalazłem w necie : reset funboxa , przywrócenie ustawień fabrycznych , zmiana kabli ( pc i xbox mam do funboxa podpięte kablami) , połączenie tylko przez wifi - bez żadnej poprawy.

 

Czy można ubiegać się o wymianę funboxa na coś nowszego i może mniej zawodnego ? Do tej pory funbox ( przez ok. 4 lata) działał w miarę przyzwoicie ,ale teraz pokazuje "rogi" .

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

Problem z neo80 (stale przerywa) + brak możliwości zgłoszenia z poziomu "mój orange".

Skorzystaj z czatu w przeglądarce http://orange.pl/kontakt
Anonim

Nie dotyczy

Problem z neo80 (stale przerywa) + brak możliwości zgłoszenia z poziomu "mój orange".

@oliho, przez błękitną linię 19393, z tego co ja zgłaszałem parę razy, też jest (była?) możliwość bezkosztowo, czyli słuchało się lektora i tonowo wybierając odpowiedni temat, zgłoszenie szło na podany przeze mnie numer komórki. Technicy przyjeżdżali i sprawdzali. Z 20Mb swoimi kanałami dostosowali do realiów, czyli 10MbEmotikon: Szczęśliwy Możesz też kombinować tak, byleby nie wejść w opcję zero.