- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neo80 (stale przerywa) + brak możliwości zgłoszenia z poziomu "mój orange".
W jaki sposób poza aplikacją "mój orange" można zgłosić domniemane uszkodzenie linii / problem z internetem neo ?
Aplikacja (wersja 4.6) robi crash podczas pomiaru .
Uszkodzenie linii/ problem netem jest taki ,ze internet dosłownie cały czas przerywa ; nie mogę spokojnie odpalić spotify czy netflixa bo albo pokazuje brak połączenia z netem ,albo po chwili od uruchomienia wyłącza się z komunikatem "sprawdź połączenie" ...
Próbowałem już chyba wszystkich "dobrych rad" ,które znalazłem w necie : reset funboxa , przywrócenie ustawień fabrycznych , zmiana kabli ( pc i xbox mam do funboxa podpięte kablami) , połączenie tylko przez wifi - bez żadnej poprawy.
Czy można ubiegać się o wymianę funboxa na coś nowszego i może mniej zawodnego ? Do tej pory funbox ( przez ok. 4 lata) działał w miarę przyzwoicie ,ale teraz pokazuje "rogi" .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neo80 (stale przerywa) + brak możliwości zgłoszenia z poziomu "mój orange".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neo80 (stale przerywa) + brak możliwości zgłoszenia z poziomu "mój orange".
@oliho, przez błękitną linię 19393, z tego co ja zgłaszałem parę razy, też jest (była?) możliwość bezkosztowo, czyli słuchało się lektora i tonowo wybierając odpowiedni temat, zgłoszenie szło na podany przeze mnie numer komórki. Technicy przyjeżdżali i sprawdzali. Z 20Mb swoimi kanałami dostosowali do realiów, czyli 10Mb Możesz też kombinować tak, byleby nie wejść w opcję zero.