Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z "usługą neostrady"


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 3
  • 0

Problemy z "usługą neostrady"

Witam.
Od piątku mam problem z neostradą w Poznaniu.
W godzinach 12-22 jest praktycznie nie używalna. Mimo, ciągle świecącej diody na modemie (funbox 2.0) ciągłe rozłączenia albo "connection time out" nawet nic na YT nie idzie normalnie obejrzeć.
Ogólnie korzystanie z czegokolwiek wymagającego dostępu do sieci w tym czasie jest praktycznie niemożliwe. Wszelkie platformy czy aplikacje albo się nie wczytują albo cięgle się rozłączają.
Komputer się przeskanowany czymkolwiek się tylko da i jest czysty.
Jakieś porady oprócz oczywistej aby wywalić szajs jakim jest internet od orange w cholerę?

4 ODPOW. 4

Poziom 35, Ekspert
  • 2836
  • 4612
  • 122

Problemy z "usługą neostrady"

Proponuję zainstalować apkę "Mój Funbox" na telefonie, zalogować się do rutera i wykonać "Napraw i optymalizuj". Będziesz miał pewność co "kuleje" w usłudze...


Pracuję w Orange
  • 51
  • 64
  • 4

Problemy z "usługą neostrady"

@Łukasz91 skontaktuj się z BOK. Zrobią pomiar łącza i przeanalizują historię sesji i rozłączeń. Jeśli będzie to konieczne przekażą zlecenie do partnera technicznego.


Poziom 35, Ekspert
  • 2836
  • 4612
  • 122

Problemy z "usługą neostrady"

@Maniako1983, muszę dyskretnie dodać, że połączenia z BOK są płatne, więc sugeruję to rozwiązanie jako ostateczność...u mnie w wielu przypadkach skorzystanie z opcji "napraw i optymalizuj" pomogło...


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 3
  • 0

Problemy z "usługą neostrady"

Zainstalowałem apkę i pierwsze 2 testy przeszły okej ale 2 kolejne czyli "opóźnienia i problemy dot. sterowania urządzeniem" już nie.
Jutro pewnie skontaktuje się z technicznym albo BOK.