- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z "usługą neostrady"
Witam.
Od piątku mam problem z neostradą w Poznaniu.
W godzinach 12-22 jest praktycznie nie używalna. Mimo, ciągle świecącej diody na modemie (funbox 2.0) ciągłe rozłączenia albo "connection time out" nawet nic na YT nie idzie normalnie obejrzeć.
Ogólnie korzystanie z czegokolwiek wymagającego dostępu do sieci w tym czasie jest praktycznie niemożliwe. Wszelkie platformy czy aplikacje albo się nie wczytują albo cięgle się rozłączają.
Komputer się przeskanowany czymkolwiek się tylko da i jest czysty.
Jakieś porady oprócz oczywistej aby wywalić szajs jakim jest internet od orange w cholerę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z "usługą neostrady"
Proponuję zainstalować apkę "Mój Funbox" na telefonie, zalogować się do rutera i wykonać "Napraw i optymalizuj". Będziesz miał pewność co "kuleje" w usłudze...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z "usługą neostrady"
@Łukasz91 skontaktuj się z BOK. Zrobią pomiar łącza i przeanalizują historię sesji i rozłączeń. Jeśli będzie to konieczne przekażą zlecenie do partnera technicznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z "usługą neostrady"
@Maniako1983, muszę dyskretnie dodać, że połączenia z BOK są płatne, więc sugeruję to rozwiązanie jako ostateczność...u mnie w wielu przypadkach skorzystanie z opcji "napraw i optymalizuj" pomogło...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z "usługą neostrady"
Zainstalowałem apkę i pierwsze 2 testy przeszły okej ale 2 kolejne czyli "opóźnienia i problemy dot. sterowania urządzeniem" już nie.
Jutro pewnie skontaktuje się z technicznym albo BOK.