- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Trochę to głupie żeby klient musiał zabiegać o to, aby firma udostępniła mu to, co może udostępnić. To chyba nie powinno działać w tą stronę. Możnaby nawet pomyślec, że to firma w trosce o klienta mogłaby zaproponować to, co ma najlepsze:)
No nic, pomyslę, pisałem już drogą elektroniczną kilka złoszeń i reklamacji bez odzewu, ale mają na to dużo czasu, więc nic dziwnego. Jeżeli będę już kompletnie zdesperowany to napiszę pismo papierowe. Rozejrzę się w wolnym czasie za innym operatorem. Dziękuję:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Zasięg usług możesz sprawdzić sobie sam na stronie. Czy myślisz, że ktoś specjalnie nie chce Ci sprzedać szybszego internetu? Bo prostu coś sprawia, że nie jesteś w jego zasięgu. Napisz zgłoszenie do BOK np. przez Mój Orange, to może dowiesz się o przyczynie.
Jeśli chcesz rozbudowy sieci, napisz pismo do Skierniewic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Nie wiem, czy to przez przypadek, ale moim zdaniem nie czytasz moich wiadomości i szukasz ukojenia swoich nerwów wśród obcych w internecie. Piszę wyraźnie, że Pani oznajmia iż monterzy przyjadą i sprawdzą moją linię, ale dopiero jak podpiszę umowę na kolejne 2 lata na wolniejszy internet. Tak, dokładnie tak uważam, że nie chcą sprzedać szybszego internetu, ponieważ kwota jest taka sama jak obecnie. Dodatkowo, gdy podpiszę umowę na 2 lata nie muszą nic robić, bo i tak mają we mnie klienta na 2 lata.
Wspominałem też, że rozmawiałem już z technikami, którzy doskonale znają sieć w tym małym miasteczku (6tys mieszkańców), więc centrali nie ma tu dwudziestu, tylko jedna... Położenie wzmacniaczy sygnału również znają, bo pracują tu nie od dziś. Sprawa związana jest z ewidentną biernością ze strony firmy Orange niestety. To uznać, że technicy nie wiedzą o czym mówią? Poprzednie odpowiedzi były rzeczowe, próbowały pomóc, a ta jest przepełniona nienawiścią, nie wiedzieć czemu. Dziękuje poprzednikom za pomoc:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Przecież sam możesz dokonać zamówienia przez stronę www. Co Ci się podstawia?
Czy na infolinii/salonie/stronie www jest to samo. To jest wstępna weryfikacja na maksimum możliwości. Dokonasz zamówienia - przekazywane jest zlecenie do techników, co najwyżej będzie mniej.
Ja tu nie podstawia Ci się do 80 mega, to po prostu nie jest w zasięgu. Nie jest to niczyja zła wola. Na stronach UKE Orange jest zobowiązane udostępniać dane o zasięgu usług. I jest wyszukiwarka, możesz sam wyliczyć długość kabli do siebie. Sprawdzałeś tam? Wszystko jest do zweryfikowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
swiatłowód to nie zwykły kabel który masz ma do 20MB...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Przez stronę www nie mogę dokonać zamówienia, gdyż jest możliwe tylko przedłużenie za tą samą kwotę lub wybór 20mb/s. 80mb nie jest w zasięgu, ponieważ 80mb wymaga VDSL. Technik powiedział, że musi nastąpić najpierw przełączenie, aby cokolwiek takiego miało miejsce. Dodatkowo wymaga to ich ingerencji i zazwyczaj robią to przy okazji. W ogóle był bardzo zdziwiony, że będąc u mnie z poprzednią wymianą nie zrobili przełączenia na VDSL, ale nie zrobili i czasu nie cofnę.
Na podwórku jest doprowadzony zwykły kabel i również światłowód, ale światłowód to w tej okolicy coś nowego i nie oferują jeszcze telewizji w pakiecie, a na tym zależy też w tym przypadku. Margines szumu w dół to rzekomo 14dB obecnie. Pani, która dzwoniła do mnie powiedziała, że parametry tłumienia i odległość od centrali (ponad 1500 metrów) nie pozwalają na szybszy internet, a nawet 20mb będzie okropnie przerywać. Mogę prosić pisemnie poprzez kancelarię o przełączenie do innej centrali itp itd. Nie ma tu bliższej centrali i odległość na pewno nie jest taka. Wiem, gdzie znajdują się skrzynki podziemne i przy okazji robeinia światłowodów przecięli mój przewód telefoniczny dużo dalej, więc wiem jak mniej więcej jest ułożony:D Dodatkowo na podstawie tego tłumienia kalkulatory internetowe mówią, że 35mega to spokojna prędkość, a na tym mi właśnie zależy, aby przy okazji tej umowy podpisać już na OD 20, a nie do 20.
Nie chcę mieć na siłę szybszego internetu, bo w tej chwili orange traktuje mnie tak, jakbym to ja sam miał załatwić inną linię, a oni wtedy mi pozwolą podłączyć szybszy internet. Cały temat drążę, gdyż obsługujący tą okolicę technicy stwierdzili jednoznacznie, że tu powinien być VDSL i spokojnie 20mb przekroczy (ale pełnych 80 na pewno nie będzie i w zasadzie jak podłączają to rzadko gdziekolwiek pełne 80 uzyskują). Tyle wiem, niedługo, jeżeli nic się nie ruszy idę złożyć rezygnację.
Swoją drogą kiedyś max u mnie to było 1mb, potem jakieś 6mb, ale podpisali mi na 10, teraz już max 20, a linia ma tą samą długość i biegnie tą samą trasą. Rzeczą oczywistą jest, że sama odległość nei jest kluczowa i mimo wszystko możliwości rosną, nie maleją.
Pozdrawiam i dziękuję za porady
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Rozumiem, ale nie mogę nawet podjąć kroków w kierunku sprzedaży/przedłużenia, gdyż nie mają w systemie lepszej opcji niż 20mb/s. A chcę przedłużyć, gdyż zostało poniżej 3 miesięcy juź, ale nie chcę przystać na prędkość DO 20 mb, bo to jednak 2 lata, a DO może pokazać, że prędkości będzie daleko do tych 20mb, żadnego zapewnienia. Tym bardziej, że rzekomo możliwość jest - tak twierdzą technicy przy prywatnej rozmowie, ale z tego, co widzę nic nie wskóram.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Zmiany w infrastrukturze są całkowicie niezależne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Najłatwiej sprawdzisz to tutaj: https://www.orange.pl/zamawiam-swiatlowod Wpisz swoje dane i wyskoczy Ci jakie masz możliwości techniczne dla swojego adresu. Wydaje mi się że są to rzetelne dane. Swojego czasu był dostępny w panelu zamówienia test łącza. Pozdrawiam.