Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 27
  • 2
  • 0

Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s

Koniec umowy za mniej niż 50 dni. Potrzebuję pomocy:)


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32318
  • 36183
  • 1366

Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s

A jakiej pomocy potrzebujesz? Sprawdzałeś możliwości techniczne na stronie www pod Twoim adresem? Jeśli ich nie ma, to nie ma. Koniec umowy nie ma tu związku z możliwościami technicznymi.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 22
  • 1

Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s


Konto usunięte napisał(-a):

Najłatwiej sprawdzisz to tutaj: https://www.orange.pl/zamawiam-swiatlowod Wpisz swoje dane i wyskoczy Ci jakie masz możliwości techniczne dla swojego adresu. Wydaje mi się że są to rzetelne dane. Swojego czasu był dostępny w panelu zamówienia test łącza. Pozdrawiam.


Towarzysz ma usunięte konto ale pod podanym linkiem wyskakuje mi radośnie 10 Mb/s gdy mam na umowie 20 Mb/s Mój router TP-Link pokazuje Screenshot-2017-9-17 TD-W8970.png

  a sprzęt technika pokazywał pełne parametry 20Mb/s.

 

Zobaczcie sobie podobne zagadnienie


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 27
  • 2
  • 0

Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s

Możliwości techniczne sprawdzone w tej sposób są informacją, którą ktoś "wklepał" w system na podstawie domniemań. Czyli szacowania łącz w okolicy itp itd. Potrzebuję trochę bardziej zaawansowanej pomocy:) Nieważne. Dzięki.