- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Koniec umowy za mniej niż 50 dni. Potrzebuję pomocy:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Konto usunięte napisał(-a):Najłatwiej sprawdzisz to tutaj: https://www.orange.pl/zamawiam-swiatlowod Wpisz swoje dane i wyskoczy Ci jakie masz możliwości techniczne dla swojego adresu. Wydaje mi się że są to rzetelne dane. Swojego czasu był dostępny w panelu zamówienia test łącza. Pozdrawiam.
Towarzysz ma usunięte konto ale pod podanym linkiem wyskakuje mi radośnie 10 Mb/s gdy mam na umowie 20 Mb/s Mój router TP-Link pokazuje
a sprzęt technika pokazywał pełne parametry 20Mb/s.
Zobaczcie sobie podobne zagadnienie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z 10mb/s do 80mb/s
Możliwości techniczne sprawdzone w tej sposób są informacją, którą ktoś "wklepał" w system na podstawie domniemań. Czyli szacowania łącz w okolicy itp itd. Potrzebuję trochę bardziej zaawansowanej pomocy:) Nieważne. Dzięki.
- « Poprzedni
- Następny »